teman2....

Thursday, March 26, 2015

Happy 5th Anniversary

as salam sume kwn2,

selamat hari khamis...

pejam celik pejam celik dh 5thn rupenyer kami hidup bersama... susah senang bersama, bergaduh tarik2 rambut manja2 hehehe...

Happy 5th Anniversary yang, moga ikatan perkahwinan kita kekal hingga ke syurga...insyallah

Terima kasih sudi jd suami, jd kawan, jd teman tidur, jd bibik, jd pendengar bebel sya, jd papa bt anak saya, jd ketua keluarga saya...

Terima kasih sentiasa sabar dengan saya dan terima saya seadanya..

Terima kasih utk segalanya...


arini bz tp fefeling romantik gitu kui3...

1st time bermakeup sakan setebal beberapa inci

masa nih tunggu dlm bilik... dok sign apa yg patut... berdebar tok sah ckp

masa nih mmg berdebar sgt2... kot2 salah sebut ke apa kn

ni saat paling syahdu.... kalu korang sebagai anak tak nngis mmg hati kering

masa nih bkn main ssh nk dpt senyum yg comei... kui3

family kami... 

p/s: aku tak tau nih nk bg hadiah pe kt edy... hmmmm apa ek

14 comments:

Daddy Ziyyad said...

happy anniversary!!!

Cantik baju kahwin tu...hihihih

cheq da said...

Happy anniversary dana..semoga sentiasa bahagia..aryan dh boleh dpt adik tu..

Sarah Talib said...

Happy Anniversary...semoga bahagia ke hujung nyawa.

Kakzakie said...

mESTI dANA MASIH TAK PUAS TATAP GAMBAR PENGANTIN ITU KAN... TAPI DAH 5 TAHUN DAH. aLHAMDULILLAH.. tAHNIAH DARI KAKAK..

Aine Ainun said...

Alhamdulillah. Tahniah dana

norhidana miswan said...

DaddyZZZ- hahahha ni perli ke hapa nih... cubit kang doc

Cheqda- mekasih kak

k Sarah- mekasih kak, amin2

k Zakie- hehehhe kejap je 5thn yek kak...

aizamia3 said...

Selamat Hari Ulangtahun Dana..
Share tarikh dengan hari lahir mak akak.. ;)
Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendakNYA.

nurbijen said...

Happy anniversary Dana..
Semoga terus berbahagia selalu...

hainom OKje said...

Happy Anniversary Dana. Moga jodoh kalian kekal bahagia hingga ke syurga.
Dana masa nikah tu Okje tak nangis.....sebab masa tu pengantin pompuan kat bilik, yg lelaki duk hall....mmg tak de feel sedih langsunglah ....siap ketawa ketawa lagi sampai kena tegur ngan mak andam hihi...

ilahjy said...

Tahniah dana... moga sampai akhir hayat..tq juga krn setia dgn blog kak..jenuh kak cari blog dana..ada x kena dgn carian,sehingga hr ni jumpa blig daba melalui blog che da..,mohon maaf..

Tihara said...

happy annivesary dana
moga diberkati Illahi hingga ke syurgawi..
cantik baju n pelamin
:)

wahida said...

hepi anniversary my lovely friend!!
semoga terus kekal bahagia hingga ke Jannah hendaknya...amin...


aku dulu sumpah tak nangis nok..ntah apesal aku siap gelak ketawa bagai sampai kena marah dengan pakcik aku...dia siap cakap apa gedik beno pengantin ni wei? hahahaha...

woii, baru dapat laki, harus lah gedik...muahahaha...

Fatin Mraz said...

epi anivesari dana & partner..
semoga jodoh kekal hingga ke syurga~

lieyalatif said...

hepi anivesary beb...moga kekal bahagia till jannah Allah...jom2 bagi adiah adik baby je kekekeekek...baby girl plak kali ni heheheeheh