teman2....

Wednesday, March 4, 2015

WW tanda pertama

as salam sume kwn2,

tanda pertama aiyan kt taska...
normal lah kan  nama pun anak jantan
tp ada sedikit risau

*cikgu taska aku dh inform n dh tau kenapa jd gitu...


petang isnin balik dr taska baru perasan

pg td nyer gambar nmpak makin gelap lebam nyer... mama bg minyak gamat je


11 comments:

Kakzakie said...

Apa cikgu di taska inform?
Kena alert juga Dana.
Jantan pun jantan juga..

JunAina said...

Jangan sampai kes berulang kena tanya cikgu kat taska tu kenapa.

norhidana miswan said...

k Zakie- dh tanya cikgu taska n dh tau naper kak

k JunAina- dh bgtau cikgu taska kak...

Tihara said...

moga aiyan takde apa-apa ya
maybe terantuk kat meja
take care dana

wahida said...

alahai sian anak auntie ni...
takpe, aiyan kuat kan...
meh aunty peluk meh...

cheq da said...

Anak laki ni memang lasak...haziq cheq da pun sama...lasak

norhidana miswan said...

k Tihara- berebut main block kak... ada kwn dia rampas blokk tuh

k Wahida- suke aiyan kalu kene peluk ngn ko kak

norhidana miswan said...

Cheqda- tp risau jgk sbb sblum2 ni tak pnh la sampai lebam gitu.... moga jgn la kene lg

nurbijen said...

Alahai.. sian dia... moga tak berulang lagi..

ros_reeza said...

Alahai kesiannya.. Lebam...

hainom OKje said...

Nape tu Dana terantuk ke si Ayyan....