teman2....

Tuesday, March 24, 2015

rambut pendek

as salam sume kwn2,

arini bt ntry pendek jelah ek... banyak keje lah arini... kui3

nk tayang kt korang rambut pendek aiyan, pendek jelah tp klu nk suh botakkan rambut mmg tak lah...  aku tak minat kot org takde rambut ki3..... sbb tu aku penah ckp kt edy dlu2 masa dia keje kt kole terengganu kalu dia botakkan rambut jgn balik kl selagi rambut tak tumbuh hehehhe........

pandangan sisi

pandangan depan.... 

ni keje dia tiap pg, lyn otomen atau dibo nyer video sebelum antar ke taska...

p/s: mood msk dh makin kelaut kui3

8 comments:

aizamia3 said...

Akak suka anak2 botak.. sweet je.. tapi sekarang dak Adik memang takmo botak, dah pandai pilih fesyen apa yang dia nak.. hehehe..

nurbijen said...

kemas jer... saya potong rambut suami kalau boleh nak botakkan terus.... senang tak perlu nak trim byk kali... hahahha

Qhaifa Nur said...

ensem aiyanlah...
lain dah sekarang dana...

Alin Marlini said...

encemnnye rambut camtu

saly said...

Hihi tetap hensem awk aiyan.. nampak mkin kemas

LYAfrina said...

waa..semarttt sgt aiyan...

** sama la dgn lya..sbb tu tak b'update...

Ibu Lala said...

Ce ce wh. Makin hensem.

hainom OKje said...

Wahhhh dah hensem dah Ayyan....
Yelah....okje pun tak suka pesen rambut botak hihi.
Apa yg best agaknya Otomen ni bagi budak budak ek ......tp masa kecik dulu mmg suka tengok pun hihi....