teman2....

Wednesday, March 11, 2015

WW menu org malas

as salam sume kwn2,

arini bz mengemas esok ada audit by MPC....

menu bila aku mls, mmg aku mls... hehhehe



ni menu kelmarin... mehun sup ngn sambal kicap
menu mlm td, kari cendawan +tlr rebus ngn ulam timun je

bersyukur laki aku tak banyak bunyi... dia telan je, klu dh mls sgt aku suh je dia beli kt psr mlm hehehhe...


12 comments:

lieyalatif said...

ini ko kate malas dana...aku tgk semua sedap2...leh tahap makan bertambah laaa...aku kalo malas order dominos atau goreng telor mate jek hahhaahahah

Kakcik Nur said...

Petang ni (dari semalam dah berangannya) nak buat kari telur dengan kentang...tak tahu jadi ke tak sudahnya... :)

Acik Erna said...

ni menu rajin ni dana..kalau malas beli je..

norhidana miswan said...

Lieya- mls lah nih wei, org lain siap ada lauk lain syr lain aku sekali harung je

Kakcik Nur- insyallah jd lah tu kari tuh kakcik, amik semangat kari dana

Acik Erna- kalu malas sgt2 baru beli acik hehehe

aizamia3 said...

walaupun bagi Dana, ianya nampak malas tapi yang penting keikhlasan hati memasaknya.. ;)

cheq da said...

Malas pun sedap dana

nurbijen said...

Tu menu malas dana... lagi menarik dari menu rajin saya.. hahahaha

Najib Ariyan said...

menu orang malas?? kalau menu rajin tu harus penuih satu meja makan tu kan... hehehe

Amy Hilmirda Daud said...

menu malas pun sedap jugak.. amy suka menu tu.

norhidana miswan said...

k Aizamia- hehehe betul2 tuh kak, mls sbb msk mcm2 pun tak abis

Cheqda- hehehe hrp2nyer gtu lah kak

k Nurbijen- hehehe alahai akak nih, western selalu lbh simple

bro Najib- hahahah takla, klu rajin ada lah lauk 2 jns ke apa

k Amy- hehhee hrpnyer mmg biarlah sedap klu tk sian yg mkn

hainom OKje said...

Syukur dapat laki yg redho dgn apa yg dimasak bini hihi...Kita pun senangkan ... tak pening kepala...

ros_reeza said...

Ni menu malas? Menu malas pun dah sedap gini. Kalau rajin, lagi kebabom de best la kak;)