teman2....

Monday, March 16, 2015

Bawak anak2 jalan

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin kwn2... mana2 yg cuti tu selamat bercuti yek...

Benda biasa kan tgk bdk2 bwk anak patung atau toys depa pi jln2.... sblum2 nih hero ni takat main dlm kete je menan dia... tp skrg dh diangkut kesana sini... pi bfast pi keluar nk mkn kenduri pun dia bwk jgk anak2 dia...

bkn satu tp banyak ekor... kadang2 ngn patung dibo ngn patong boye... otomen lak 2ekor... aduhla anak2..
kire ikut mood dia lah, ikut minatang apa yg tgh jd pilihan hati...


masa nih nk pi bfast... nmpak itu boye kesayangan

otomen 2ekor kecik je... nk pegang sendiri sume

sambil tunggu roti tlr sampai ngecek ns lemak papa dulu... sambil main lawan2 otomen

p/s: alahai tak sabo nk balik kg, nk tunjuk kt nenek atuk n makngah perangai terbaru aiyan...hrp2nye dpt lah kami balik kg ujung bln nih

14 comments:

NEKCIK said...

Biarlah dia Dana..kecik hanya sekali..itulah memori indah dia nanti

norhidana miswan said...

Nekcik- hehehe btl tu nekcik, klu bdk2 bt nmpak comei je...

Aida Salleh said...

patung ok lagi dana. Anak buah akak yg umur setahun lebih tu suka lori dengan bas. gi mana2 kena angkut lori dengan bas tau. lagi haru...hehehee..tido pun masuk lori dengan bas dalam selimut...hehehee

suri solehah said...

macam ank akak kecik2 dulu satu beg kecik mainan di bawanya kalau nk kemana2 hihi

norhidana miswan said...

k Aida- hehehe lori beso ke kecik tuh? hehehe mcm2 pangai kan bdk2 nih

Suri Solehah- amboih... itu lg senang msk dlm beg je sume

Dee said...

Ayyan..suka boye hijau tu..ayyan jgn jd boye sudahlah..hahaha

Ibu Lala said...

Okey la tu. Bukan beso mana pun. Tp anak anak akk bila berjalan x jenis bw menan. Bw badan masing masing je

norhidana miswan said...

k Dee- hehehe insyallah tak

Ibu Lala- itulah kak, dulu2 tkde tp skrg nk bwk itu ini lak

aizamia3 said...

geram je tengok dia dengan anak patung tu..

psstt: Dana.. nanti akak bagi resepi.. nak kena tanya pada chef hb dulu..

Fatin Mraz said...

cutenya otomen aiyan tuh..

Qaseh Vee said...

nasi lemak papa banyak .tu yg aiyan nak ngendeng tu ... heheheee

norhidana miswan said...

K Aizamia- itulah kan, bdk2 bt comei je cube org tua bwk anak patung...oloh

*ok kak

Fatin- cute kecik2 je...

Qaseh Vee- hehehe... tp aiyan minat lg roti tlr tuh

LYAfrina said...

cute boye aiyan..

hainom OKje said...

Eh Dana anak okje yg bongsu perangai sama mcm Ayyan ni .....dibawaknya patung belaan dia tu.....la dah taklah.... Ada masa dulu ginilah perangainya.