teman2....

Monday, March 23, 2015

kite gunting rambut dulu

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin yek... maaf jumaat diam membisu tanpa ntry tp jgn risau dh jln2 BW blog kwn2...

arini agak bz jg bt ntry pendek je...

aku penah cite kan rambut dpn aiyan dh panjang sgt sampai techer taska dia ikat rambut dia hehehe...
smlm aku paksa papa bwk aiyan gunting rambut... tp aku lupe nk amik gambar dia yg dh hensem rmabut pendek...
itu nnti aku update lg ek...

ni teacher2 dh bg hint suh potong kot hehehe...

ni bkn nngis tp dia geli tau hehehe

kali ni tak nngis pun... dh beberapa kali pun ... dh biasa kot... 

p/s: tak sbr nk balik kg, mak n makngah dh oder mcm2 ngn kami kt kl nih... heheheh selalu aku je oder nk mkn mcm2 ni terbalik lak... baru seri

14 comments:

Kakcik Nur said...

Bila rambut pendek, baru rasa kemas dan selesa, kan Aiyan? :)

nur anis said...

huhu..comel je rambut bertoncet...

wahida said...

tak sabar nak tgk pic aiyan rambut pendek...cepat update!

aizamia3 said...

kalau akak.. akak suka anak botak tapi la ni dak Adik dah takmo botak.. dah ada fesyen yang dia nak.. eemm.. anak bujang sorangku itu.. ;)

Daddy Ziyyad said...

comel gila bebudak tu semua posing macam tu !

esok tepek gambar aiyan dgn rambut baru okehhh

nurbijen said...

Rambut hero-hero kat rumah ni pun dah panjang... Nak potong asyik tak sempat jer...

Qhaifa Nur said...

cian aiyan kena ikat rambut....
sekarang x lagikan...
sure ensem ni...

Kakzakie said...

Makin besar makin cerdiklah Dana. Dah tahu nak hensem tu:)

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- betul2 tp dia tak kisah pun kakcik, sume dia bedal

Nur Anis- kui2 itulah kan

k Wahida- hehehe nnti aku update yek...

k Aizamia- oooo aku tak minat org rambut botak, aiyan pun tak blh rambut botak no no on kak oi...

DAddyZZZ- hehehe insyallah

k Nurbijen- dh beso dia blh dh jaga sndiri kak

k Qhaifa Nur- alah itu kejap je kot kak, lps2 tu tgk ok je

norhidana miswan said...
This comment has been removed by the author.
norhidana miswan said...
This comment has been removed by the author.
intan_blur said...

dah besar dah dia...
lama dah aunt x buka blog

Qaseh Vee said...

rambut pendek tak sikat pun nampak kemas ...

hainom OKje said...

Cikgu ikat rambut Ayyan....sampai hati cikgu hihi...tp budak budak ikat rambut atas mmg nampak comey....
Yelah tu nak suh potonglah tu kot....