teman2....

Wednesday, March 25, 2015

WW kudapan

as salam sume kwn2,

arini bz bebeno... tp sempat ngulor kejap time rehat...

kudapan wajib ada kt umah... tukang goreng msti lah aku kan
umah korang lak kudapan apa msti ada?

keropok ikan, kopok melinjau ngn kopok udang tu sampingan

p/s: dpt gaji kejap je... ekon kete lak mintak duit huhuhu

7 comments:

Kakzakie said...

Lebih kurang rumah kakak juga Dana. Sejak anak dara kakak belajar di T'ganu rumah kakak tak pernah tak ada keropok.

Ibu Lala said...

Sedapnya. Akk belum lunch lg ni.

Dana, ekon kete akk pun rosak. Mula mula satu kipas rosak. Dah ganti baru. Melayang rm850. Ahad lepas kipas lg satu lak rosak. Ganti baru lagi. Melayang rm320. Isnin lepas tambah gas. Melayang rm50. Jeles kur sbb hr tu akk plan nak tukar kete baru. Sekali nak jual kete tu x balik modal. So guna je la sampai hbs bayo

norhidana miswan said...

k Zakie- itulah kak... wong kampung kan

Ibu Lala- huhuhu haru kalu mcm kete akak... itulah ngajuk betul kete akak tuh tau

Azian Elias said...

sama je kan.. makan nasi kengkadang nak kena ada benda ni.. baru leh jalan..

cheq da said...

Dana...keropok ikan..mesti kena ada stok..kudapan anak2 smbil tgk kartun..maknya xlarat nk goreng..kalau goreng mesti byk terus

hainom OKje said...

Kat rumah ni tak de kudapan Dana....budak budak ni kurang makanlah. Roti jerlah kot.

dya said...

akk kopok belinjau tu uohhh fav tau!!