teman2....

Thursday, March 5, 2015

bila aiyan ngn papa

as salam sume kwn2,

harini takde PD yek, almaklum gambar tak banyak ... hahahah dasar kan
takpelah kite layan apa yg ada

ni pun aku korek gambar lama... bln lps ke bln 1 nyer masa aiyan demam n papa yg kene jaga kt umah sbb mama dh cuti hari sebelum nyer tuh...

Aiyan mmg ngam betul ngn papa... skrg nih pun pagi nk pi taska nngis2 nk papa...
aku jeles? mmg idak lah... lagi seronok adalah

pagi2 lyn mkn kopok ngn papa balik dr sapan kt mamak

sibuk lah pilih nk pakai mana 1 baju dia yg ada gambar otomen

tgh dlm delima nk pakai baju mana satu... kami tak galakkan aiyan berlenggeng je kt umah mmg akan pakaikan baju jgk

sudahnya pakai dua lai terus... 

kalu tido dlm bilik mmg kene ttp langsir camni baru lah lama sikit tido nyer...

p/s: hati rasa nk balik johor tp tgh pikir2 nk balik bln ni ke bln dpn...

13 comments:

Mona Lea said...

lena betul tidurnya tu

Qhaifa Nur said...

lain rupa aiyan dana....nmpk besar....ensem dia....tak pyh pening kn aiyan pakai sekali 2 senang...

Fatin Mraz said...

aiyan... auntie nak satu baju otomen... ;)

Bbwana adienia said...

oh, aiyan minat otomen rupanya..eheh..comel ja tengok aiyan tidur tu

Tihara said...

ouh sedapnya aiyan tido
sonok kan kalau balik kampung
akak kalau balik umah abah
rindu kat arwah mak
terasa macam dia ada menemani kami
setiap kali balik :)

wahida said...

amboi aiyan, terus pakai dua helai sekali harung...
tak yah pening2 kan aiyan kan...

norhidana miswan said...

Mona Lea- dia klu tdo mmg lena kdng sampai 3 jam

K Qhaifa Nur- hehehe akak yg dh lama tak nmpak aiyan, rambut dh pendek kak itu lain

Fatin- heehehe try lah mintak klu boleh

Bbwana- aah minat sgt2... tp banyak katun dia minat

k Tihara- itulah kak... balik kg rindu org kt sana kak,

k Wahida- hehehhe kadang bkn 2 lai trs 3 ke 4lai sekali pakai kak oi

nurbijen said...

hahaha, comel jer... susah sgt nak buat pilihan dipakainya dua sekaligus...

imm hassan said...

salam kenal..tumpang terjah rumah kejap ye ☺

ros_reeza said...

Pakai dua sekali. Sebab dua-dua pun ultraman kot.. Hihi

norhidana miswan said...

k Nurbijen- itulah dia,abis cite pakai terus dua lapis

Imm- tq nnti jengah semula

Ros- mmg itulah tujuan nyer

Cho Zila said...

amboi senang pakai dua teruskan.. ha.. ha.. aiyan ... aiyan macam2

hainom OKje said...

Okjebpun suka Dana kalau anak lekat kat ayah dia...kita boleh relax sikitkan hihi...
Dah terasa nak balik tu balik jerlah bulan ni