teman2....

Thursday, October 31, 2013

photo diary.... makan3


As salam sume kwn2,

mahap yek smlm lumpe nk bt ntry, bkn lupe tp tak sempat lah mek oi.... arini laju je taip photo diary, tp dh ala2 mcm WW lak sbb nyer arini banyak keje nk kene setel... itu yg laju2 bt ntry nih.  best nyer minggu dpn cuti kan selasa, rasa cam nk amik cuti je isnin tuh... lepak2 kt umah sesaja kn... tgk lah camne tahap kerajinan nnti kan.

ok lah, moh kite lyn gambar yg ada ek


menu ujung minggu mehon soto.... dlm seminggu cam wajib ada sup2 nih
umur dh 31thn baru sekali bt donut heheheh... kire jd gk lah
mehun yg dh siap2 celur utk mehun soto tuh ada lebih, bt mehun grg putih utk sapan pagi ahad
ni rasanyer menu minum petang ahad... pecal sedap nama nyer
bunge kunyit putih.... ni pertama kau aku nampak bunge kunyit nih... selalu kalu kunyit kuning tuh lain rasanyer bunge dia
pen atas meja aku... kene ikat ngn tali kalu tak asikkkkk ilang je... ada je yg pinjam terus bt reta
dinner isnin mlm... mee bandung bebola namanyer sbb aku isi bebola ngn tomato n lobak je
bfast selasa pagi.... siap bwk bekal nih... roti goreng tp aku bt bentuk mcm karipap gitu...



Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

Acik Erna said...

Dana..acik dah siap isi cuti untuk hari isnin tu

ummuaidan said...

selasa yer cuti deepaali..kat sini senin cutinya...
yg donut tuh tahniah sekali buat dah menjadi..power tuh..heheh

Dee said...

tgk food je..dah terasa kenyang..hahaha..

lizz said...

lapo pepagi tengok makanan ni...mehon soto tu sedapnyer....donut tu jadi dah tu...tapi ena buat banyak kali lagi tu hehe...
mi bandung tu special sungguh ...terliur tau...

lizz said...

lapo pepagi tengok makanan ni...mehon soto tu sedapnyer....donut tu jadi dah tu...tapi ena buat banyak kali lagi tu hehe...
mi bandung tu special sungguh ...terliur tau...

Aida78 said...

salam adoiii sedapnya mee sup nyamm mai sepingan hi2...

ros_reeza said...

dalam banyka banyak makanan tu, Ros nak mihun sup.. boleh tak akak? hihi

norhidana miswan said...

Acik Erna- dana berbelah bagi lg nih acik ooooiii.... tp cuti jelah kan blh rehat2

k Ummuaidan- selasa tuh cuti awal muharam, sabtu deepavali

K Dee- bgs lah gitu kak cam tiga abdul tgk je dh kenyang

Lizz- nyeh2 nk kene bt lg tuh tgk kerajinan donut tuh

k Aida- hehehe abis sudah kak

Ros- sapa tak suke mehun sup kan... mmg syok

cheqna said...

mihun soto sangat menggoda kalbu..auwww...

Aida Salleh said...

Soto kegemaranku...yummyyy...sedapnyaa....

Aida Salleh said...

Soto kegemaranku...yummyyy...sedapnyaa....

mamyharraz said...

cop!
selama ni panggil awk kakak rupanya awk muda dr sy.
hihi sy 32 ok habis camana ni camana ekeke.

kalau gitu kita mulakan sekali lg salam perkenalan dana :")

Daddy Ziyyad said...

Soto johor..terbaik!
Mee Bandung...perghhhhh..
rasa nak balik johorrrrrrrrrr! :)

hainom OKje said...

Soto tu my faveret, mee bandung kalau letak daging best Dana!
Yang bawah tu ingat goreng pisang ..

Kakzakie said...

Ada kunyit putih ke Dana. Heee... kakak betul tak tahu tau.

Mimi Azirah said...

akak why why why u like like buh pic makanan nih..adehhhh

norhidana miswan said...

Cheqna- heheheh sapa tak tergoda ngn mehun soto kak oi

Aida- heheh sama lah kite

Mamyharraz- heheheh... takpe beza stahun je kan...

Daddy Ziyyad- ahak2... tp mmg betul kt johor sana sini jmpa soto ngn mee bandung tuh... kt sini pyh skit

k Hainom- daging tarak masa tuh kak, ada bebola je itu psl lah

k Zakie- org pun tak tau kunyit apa tuh, sbb makngah ckp dia tnm sekali ngn kunyit pastu kuar2 daun mcm kunyit tp bau lain

Papa Mifz said...

kehkehkeh sampai macam tuh sekali ikat pen takmo kasi hilang...=)

norhidana miswan said...

Papa MIfz- heheheh abis tu asiiiiikk ilang je dh berkali2 amik kt stor, bkn pe sbb blik ni mmg tumpuan itu yg kene berjaga2

Mimi Azirah said...

suka pisanggg