teman2....

Thursday, October 24, 2013

photo diary


As salam sume kwn2....


salam khamis... lama betul tak bt photo diary, asiknyer tertunda je kan... ni korang lyn lah ek gambar2 yg ada... mood bt keje ada tp mls bebeno, udahla opis sejuk cam duk dlm peti ais, musim ujan kan, bos lak tarak 2 hari... berjoget2 riang lah anak buah dia nih...



ni mmg anak papa... asal papa duk bwh dia cpt2 duk sebelah papa dia, ikut je papa dia... papa msk jamban dia nngis ketuk2 pintu hahahah
ni keje maktek edit gambar ngn kamera 360... saja bt kepala aiyan beso cam upin ipin
menu bfast pagi ahad... lepat pulut ngn ketupat palas di lwn kan ngn rendang daging.. 
ikan siakap 4 rasa menu hari isnin... aku boh nenas, tomato, lobak ngn timun itu yg jd 4 rasa hehehe..
aku adalah fail bile pakai lipstik warna terang2 gini... maklum aku nih jenis yg kulit sawo matang gelap2 gitu... 
menu dinner mlm isnin kot... ntah bile aku pun dh lpe... mule2 bt sup tulang2 tup2 jadi mcm soto lak... 


p/s: skrg nih mcm rasa mood nk jht manik kt baju sndiri, bosan dh tgk baju cam sama je tiap2 hari... sedangkan mak tek dh bising2 ckp baju aku dh penuh 2 almari kui3

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

Kakzakie said...

Banyak sangat baju boleh sedekah pada rumah org-org tua atau anak yatim Dana..

norhidana miswan said...

k Zakie- selalu mmg sedekah gk kt umah anak2 yatim or kt org yg cleaner kt umah tu.... mana yg msh elok lg

Hilmirda Daud said...

Teringin nak makan soto, nak buat malas... nak beli kat sini tak jumpa lagi tempat yang sedap.

mamyharraz said...

ok je kak kaler liptik tu.cun.
aiyan sama mcm ank sy apak dia mcm kembar siam dibuatnya berkepittt sepanjang masa hehe

Papa Mifz said...

fuh meriahnya tengok ikan siakap 4 rasa tuh...

Daddy Ziyyad said...

hahahaha...Mmg anak papa tu kalau papa masuk jamban pun siap ketuk2 pintu!

Betul la...sup tu dah macam soto! haha

Teena Tna said...

Suka tengok gambar aiyan yg kepala besar tu.
Minggu ni kat rumah saya masak lauk daging jer. Sedap3.

hainom OKje said...

Sedapnya sup bawah tu Dana tp nasib okje dah buat hari tu....

Ketupat palas tu ada serunding tak dalam tu?
Ok jer lipstik tu Dana...cantik je dengan kulit...

Qhaifa Nur said...

kalau kak nur suka bubuh kacang banyak-banyak dana...sedapnya soto

norhidana miswan said...

k Hilmirda- sbb bile mkn kt luar tak dpt rasa mcm yg dana nk tu lah yg rajinkan diri msk sndiri kak

Mamyharraz- kt gambar tak nampak sgt, yg sebenar2nyer mmg buruk beno... tulah agaknyer sbb dulu papa dia selalu keje jauh kn

Papa MIfz- sbb tu jelah lauk n syr... itu yg letak syr mcm2 kt ikan tuh PM

Daddy Ziyyad- betul tu doc oi... kadang kiteorg mls nk pujuk biarkan je...

Teena- ehhehe dh mcm apa gamabr kepala bsr tuh... itulah akak takmo la msk daging selalu seminggu 2kali ok kot bg akak la...

Acik Erna said...

comel ibu aiyan.
sedap nampak soto tu dana

aizamia3 said...

suka tengok dak aiyan.. ;)

Tihara said...

bestnya layan photodiary dana.. :)

norhidana miswan said...

Acik Erna- macih acik... soto mmg tentu sedap acik, dana peminat setia

k Aizamia- heheheh tp kadang2 lelah kite menengok n melayan

k Tihara- macih kak...