teman2....

Friday, September 6, 2013

potluck lg

As salam sume kwn2,

Xmo bebel panjang, arini ada gotong royong 5s ni.... banyak keje siap pakai tshirt ngn sluar slack je.  Kelmarin sorang membe opis ni bg cdangan btbpotkuck.... apa lg sume stuju....

Menu yg ada..... ns dagang,gulai ikan aye, jelatah, rendang dging,.soto, lemang n cheese browwnies



ni antara juadah yg ada tp lemang lum sampai lg masa nih
cheese brownies yg kwn opis aku bt sndiri... comfirm sedap
bffku yg memulakan suapan bfast pg nih

see2....  semangat kan siap tak make up lg ngko.... 


p/s: ahak2 boleh pagi td kul2  air takde kt umah... takde notis takde apa tibe takde air...silap aku gk dlm kul10 air kecik tp aku ingat xde apa... pagi2 buta maktek gerak ckp air takde aku mamai2 pg isi air lg sedngkan setitik pun tak kuar... mandi kt opis pagi nih... nsb lah kt umah ada 2 botol besar air mineral blh la bt cuci apa yg ptt, tp makngah bgtau tadi kul9 ada air dh


Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

Kakcik said...

Amboiiii amboiiii... sedapnya makan-makannnnn... :)

Qhaifa Nur said...

sedapnya cheese brownies tuh...
risau pula bila tak ada air ni..ada simpan tak pa dana..

ummuaidan said...

Pot luck akhir syawal yer dana..pasni ambat plak lah yer nak jumpa sesi makan2 gini..ciannyer sampai mandi kat opis tuh

Dzil Khadeeja said...

potluck opis saya pun hari nie, hehe...ow, balik keje smlm pun umah takde air..pakai water tank je, pg td dah ada...tp berkarat pulak air..huhu...

Cho Zila said...

Dana bawak aper!! bestnyer kalau semuapun bersatu hatikan...

attyfir said...

lepas ni kena selalu standby stok air..air takde x menentu ..

beshnya ..portluck raya di akhir syawal

norhidana miswan said...

Kakcik Seroja- saja2 lama tak bt potluck2 gini kakcik

k Qhaifa Nur- mmg sedap tu kak, itulah nsb lah makngah bgtau dh ada

k Ummuaidan- aah kak... nk wat camne kak tepaksa

Dzil Khadeeja- sama2 lah kite menmbah lemak ek...

k Chozila- op couse rendang daging heheheh

Dee said...

brownies tu nyum2..tp soto tetap dihatiku..hahaha..

lizz said...

telan ailio nengok juadah semua sedap2 ni...
huih kemain sedap nengok kek cheese brownies tu...
sib baik kejap jer takder air tu..kalo tak penat gak tu nak berangkut lakkan...

lizz said...

telan ailio nengok juadah semua sedap2 ni...
huih kemain sedap nengok kek cheese brownies tu...
sib baik kejap jer takder air tu..kalo tak penat gak tu nak berangkut lakkan...

Tihara said...

bestnya potluck raya :)

ieda immi said...

wahh terliuq tgk kan cheese bownies tuu dik huhuh

:: Cik Viva :: said...

sedapnya..ada nasik dagang & gulai ikan aya tu..

norhidana miswan said...

k Dee- soto sesuai utk sume... utk org diet, org tak diet, utk bdk2 pun ok

Lizz-heheheh... itulah psl, mmg kene beringat pasni

k Tihara- huhuhui...last raya kak

k Ieda- nyummmm mmg sedap kak

cik Viva- mmg sedap2 kelantan style dik

Hazmin Hamudin said...

Wah.. Meriahnya makanan. Ni kalau dah kenyang, mesti 5S pun ke manakan. Hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alahai dapnyerrr tgk cheese brownies tu..nanak skittt

umiyumi said...

Wahh sedapnya tak tahanlah tengok :)

hainom OKje said...

Yang tak menahan haruslah soto bagi OKje ...dapnya Dana...nak buat soto tu senang jekan tapi nak buat bergedil tu yg malas