teman2....

Tuesday, September 10, 2013

aktiviti sebelum tido

As salam sume kwn2....

Arini xde mood sgt..ntahla pyh nk cite nape....nnti aku cite bile dh rasa lega ye.  
Skrg ni anak bujang ni kalu nk suh tdo kene bg dia tgk upin ipin ni dulu bru nk tido.....kalu tak pun video apa2 lah... tp nyer dia lebih suke lyn upin ipin ni...ralit bebeno kadang tuh...


itu bkn peha tp siku mama nyer yek.... 
penat meniarap.... terlentang pulak... 

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

lieyalatif said...

Ssebijik dayyan ko...tapi dayyan sampai skrang masih setia dgn otomen die...so tiap mlm sebelum tdo layan otomen....

ummuaidan said...

kemain lagi ayyan layan upin ipin sblm tidur yer..

umiyumi said...

Pukul brp Aiyan tido ni? Budak2 ni nasib baik la tak ada astro mcm kat msia, kalau tidak tengah malam pun dok tgk kartun lg :p

Kakzakie said...

Bukan Ayyan aje suka ni tapi ramai lagi anak-anak yg suka Upin_Ipin ini Dana..

Qhaifa Nur said...

citer upin ipin memang tak jemu tengok dana...

Fieda Zan said...

zahirah plak suka tgk aliff baa ta ngan upin dan ipin... aktiviti wajib sebelum tido..

dear xila said...

adik saya sama jugak kak...upinipin 24jam tngok ulang2 lak tuh....huhu penangan

Acik Erna said...

saja nak manja2 ngan mama tu dana.

wahida said...

anak aku si adik tu pun berhantu dgn upin ipin ni nok...siap dah hafal dialog upin ipin tu...tak pernah jemu...ekekek..

lizz said...

Boleh geng ngan sara ni...suka upin ipin..nanti cakap pun gaya upin ipin klako...hehe

Aida78 said...

layanzzz sampai lebam tangan mama tu nasib bukan siang klu x masak le mama tu hi2...

ros_reeza said...

oo kena layan kartun dulu, baru boleh tido ek..

norhidana miswan said...

LIeya- heheheh...aiyan lum minat otomen lg kot,upin ipin nih makcik2nyer pun suke..itu dia pun lyn

k Ummuaidan- kalu tak, kejap2 dia kuar blik nk main kt luar kak

k Umiyumi- dlm kul 10+ atau kul11 gitu lah selalunyer dia tdo kak, dpt tgk 1episod jd lah

k Zakie- betul3 tuh kak

k Qhaifa Nur- betul3 tuh kak... cume kalu kt astro tu dia ulang berpuluh2 kali 1 episod

norhidana miswan said...

Fieda- hehehe upin ipin gk ek

Dear Xila- hehehe aiyan ni tak pandai lg lah memilih2 nk tgk upin ipin je... tak tau lah nnti2 kan..haru lah rebut remote

Acik Erna- takpe acik jnji pastu dia senang tido

k Wahida- heheheh comei pe kalu diaorg ikut dialog upin ipin tuh..lgpun cite tuh banyak nasihat

LIzz- boleh2... k sara boleh belakon jd kakak upin ipin yg grg tuh

k Aida78- takmo ajar sgt kak, itu time nk tido je bg dia lyn tuh

Ross-reeza- kalu tak kasi lyn.. dia nk main kt luar je... lg lah mls

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

blh geng dgn qalief suka katun upin ipin hihi

eika_jps said...

huhu...dah seangkatan dgn anak mummy....balik ja dari rumah bbysitter terus nak tgk cartoon....kadang2 smpai kol 12 mlm bleh duk tgk sesorg....

norhidana miswan said...

Wanieys- boleh3... sudah tentu

Eika- wah2 sampai tgh mlm ek, aiyan ni akak bg tgk time nk tido je... abis 1 cerita tido lah

aizamia3 said...

kita yang penat nak pilih cite apa untuk dia.. kalau kena mood ok, baikler.. kalau mood swing.. huhuhu...

hainom OKje said...

Hehe kelakarlah awak ni Dana ...kalau tak cakap harus orang ingat peha tu hehe

lelamaisara said...

macam alesya nak tidur kena layan upin ipin dulu,,huhuu