teman2....

Friday, September 13, 2013

photo diary on friday


As salam sume kwn2,

Salam jumaat sume....msti ramai yg cuti bkik kg kn,makljm cti sampai isnin kn...kami tak blik kg..jimat duit  lgpun edy baru dpt abis keje kt terengganu... n dpt keje kl semula... nnti raya haji jelah balik kg...huhui

Sebelum bebel panjang jom lyn gambar yg ada


feveret all time aku... kalu tak boh meehun or mee pun dh orite... aku suke buh toge banyak2 n sambal kicap
pemandangan senja kt umah aku... tp ni tak berapa cantik
si hero nih ada 4 helai baju melayu... jd nyer duk umah pun pakai baju melayu yek
skrg nih kan musim ujan time petang... mmg syok lyn lempeng ngn sadin
korang rasa2nyer nampak tak apa yg aku nk tunjuk???/
gambar fresh nih... fenin nengok shawl yg lawo2 nih


p/s: ujung minggu nih nk cube msk laksam lah.... msti edy suke

Published with Blogger-droid v2.0.10

17 comments:

lizz said...

lawo nyer view umah dier...ayyan tu kemai hepppi dia berbaju melayu gitu...hencem
ni yang meleleh ailio ni nengok sardin n lempeng sedapnyer..
aperbenda tu ek tak jelas macam cicak pun ader tu...
sama la kiter giler shawl sekarang semua lelawokan...
best cootie 3 hari kan...

lelamaisara said...

sya semalam pon baru makan sardin..

norhidana miswan said...

Lizz- dia kan mmg pantang org amik gambar dia... aah cicak kt btg rumput... selamat bercooti

Lelamaisara- simple n sedap....

Acik Erna said...

Assalam dana..sesekali cuti panjang tak balik kampong pun tak pe dana..boleh rehat dan boleh masak2 dirumah.
Encemnya aiyan pakai baju melayu

norhidana miswan said...

Acik Erna- w`slm acik... itulah acik tp sapa tak tingin balik kg kan...

Papa Mifz said...

lempeng makan panas semasa hujan memang sodap..!!

NEKCIK said...

tengok lempeng tu yang tak tahan...makan pulak dengan sambal ijo..kelasss

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Huishhh..tgk lempeng tu terasa nk buat lempeng lak... sejuk2 ni mmg pewut lapor jerrr...hihihi... gambor sblm shawl tu Dana nk tunjuk apa sbnrnye? Tak jelaslah dear...ke mata gue yg pinor? hikhik

nurbijen said...

sedapnya bihun sup.... tetiba rasa lapar pulak :)
Amboi, kemain bergaya anak soleh tu dgn baju melayu... so sweet :)

Tihara said...

suka layan photo diary dana ni :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak yg atas skali tu kita sama suka ltk taugeh manyak2 + sambal kicap hehe..aiyan segak berbaju melayu

Azian Elias said...

akak pun dana, kalau mee soup ke apa soup ke. suka toge bebanyak.. sedappp..


ari raya aji akak kat Shah Alam je.. jom lah mai umah. serious ni tau.

norhidana miswan said...

Papa Mifz- betul3...

Nekcik- perkh sambal ijo mmg paling best

Marya- w`slm marya, hehehe cer tgk betul2... ada sekor cicak kt situ...

k Nurbijen- sup2 ni mkn banyak pun syok... tak selera jd selera kak

k Tihara- heheeh mekasih kak

Wanieys- nyum2... tak pakai syg lak baju nyuer kan

k Azian- nyeh2... kalu meehun sup tak letak toge kureng rasanyer kak... mekasih kak, insyallah kalu tak blik kg dana dtg yek

izan mama mia said...

byk gambar..byk citer

hainom OKje said...

yew sedapnya meehoon sup tu Dana...OKje pun suka gak tu lagi2 kalau buh bergedil!!! alahai terliur dah ni!
Tak taulah apa yg awak nak tunjuk tu?

Bitt (double IS) said...

best corak shawl skang ni :)

Cho Zila said...

dulu2 adik akakpun duk rumah pakai baju melayu... shawl sekarang memang best kan..