teman2....

Tuesday, October 16, 2012

senyum, sengih n ketawa lebar2

as salam sume kwn2,

selamat hari selasa... minggu dpn dh raya haji kan, tak sbr nyer nk balik kg Johor... edy kata nk balik hari kamis 25hb sampai isnin 29hb... bestnyer, nampaknyer kene plan nk bt mcm2 baru lah tak bosan kan...

nk tunjuk kt korang bdk bernama Rayyan Izzan yg skrg nih asik senyum ketawa besar je... pantang nampak org amik gambar dia msti sengih n ketawa besar... tau lah nk tayang gg 3btg dia tuh, lg sebatang malu2 lg nk munculkan diri... pastu kalu kami gelakkan dia duk sengih ketawa semacam, dia pun gelak2... sedangkan tak tau kite gelakkan dia hehehe... comel sgt, mcm nk cium laju2 100x... dhla skrg nih tdo lwt je sampai kul11 lbh, selalunyer duk tunggu papa balik keje baru nk tido, almaklum skrg papa asik balik lwt je

sengih skit... tak berapa sedia ehhehe

see... comel tak? rsa nk geget dia 100x.... tayang gg

dhla rambut  serabut... gelak msti sampai tak nampak mata

tak sbr nk tunggu gg lain tumbuh

p/s: hrp kwn2 takde yg muak @muntah ijo asik nengok gambar aiyan nih... heheheh

31 comments:

Kakcik Nur said...

Senyuman dan gelak tawanya mengundang kebahagiaan ibubapanya. :)

cHeRyNa PiReS said...

comel! tiap2 hari bila tengok dia nieh...makin lama makin cheeky:)

norhidana said...

kakcik Nur- betul tu kakcik, hilang segala masalah...

Cheryna-heheheh... jgn ada yg bosan udah dik

NM02 said...

alololololololo

nur anis said...

hehe..banyak gigi dah tu..boleh main gigit gigit..:)

mamyharraz said...

kemain dia senyummmm comel.

lieyalatif said...

nampak gaye mcm byk lagi gigi nak naik tu dana...berbonjol2 dah gusi tu hah...siap sedia laa pasni aiyan kene berus gigi heheehehehe.....

aku skrang ni dayyan dok meleleh2 air liur...tgk2 semua geraham tgh mencanak2 nak tumbuh....pastu pandai tu tunjukkan kat aku sambil wat muke sedih...sakit le tu kan.....

aiyan anak papa tuu harus le tgu papa balikkk heheheehe

sal-nurbeena said...

senyum anak dapat melegakan kepanatan ibu bapa..

izan mama mia said...

anak adalah kekuatan kita...mg aiyan cepat tumbuh gigi..nanti gigit mama dia pulak..hihihi

Kakzakie said...

Kalau kakak nie dana tak kiralah memang suka tengok budak-budak. Sengih ke ketawa ke tetap menaik dipandang..

Wak Gelas™ said...

laa naper kecik bebenor tulisanye makk.. uhhhuu

bdk bernama Rayyan Izzan yg skrg nih asik senyum ketawa besar tuu nak adek baru takks.. ahakks

wahida said...

eh, aku tak muak pun...aku suka je kalau ko tepek byk2 gambar ayyan ni...dia comel dan makin bijak dia ni...teringin nak jumpa dia...

Mummycun yan said...

dana jgn potong rambut dia..biar jer selebeh..lagi selebeh rambut lagi kiut...kak yan suka...hehehehe

norhidana said...

k NMO2- hehehe takpe2 tunggu nnti qays lak tumbuh gg

Nur Anis- mmg boleh pun n mmg dh menggt pun

mamyHarraz- hehhe dia mmg pantang nmpak kamera

Lieya-hehehe msti susah nk gsk gg dia nih... sian kan sakit ek tmbuh gg geraham, kite dulu2 ntah tak ingat...

anak papa time mlm je ko... time siang2 cari mama gk

Sal-nurbeena- betul tuh

norhidana said...

Izan- amin2..

k Zakie- betul tu kak, dialah permata hati

Wak Gelas- eheheh... wak kene pakai spek mata kalu nk baca blog dana yek, hehehe lum mintak adik lg lah wak

k Wahida- heheheh inysallah kak, ada rezeki kite bjmpa live nyer

Mummycun- heheheh itulah papa dia pun tak bg ptong, tp kite lak yg serabut

mamasuri said...

amboi aiyan..gelak besar iyer..suka bebenor...gigi cinonet 3 batang tu mmg aku geram...hehehe..minggu dpn aiyan lah orang paling sonok nak blk kampung kan..nnti tunggu jelah..apa peel baru bawak dr kg ...

Zulfadly said...

salam kak, hahaha, comel je gelak, gigi yang sikit tu, raya jumaat kan, final masa tu! raya dalam exam!!!hehe

Alin In D House said...

kak dana takder nak muntah yer.... Tgk jerk aiyan bole menceriakan... Hilang semua bosan... ekekeekk... Aish budak chomei nie gewam tgk...

Qhaifa Nur said...

hr2 tgk pun tak ada hal..kegembiraan mereka kegembiraan kita juga........
makin bijak aiyan sekarang.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comel sungguh dia..sengih jer hehe

norhidana said...

Emy- itu psl lah... ntah apa lah peel baru dia nnti.. skrg nih pun dh bt kite fenin

Zulfadly-salam dik,mmg dok menayang gg je... aduhla...takpe dik, bt betul2 time final nnti...

Alin-hehehe sume anak2 tu mmg aksi mereka sntiasa membahagiakan

k Qhaifa Nur- betul tu kan kak...

Wanieys- heheh pantang org amik gmbr mmg gitu

Pokok Manggis Depan Rumah said...

comelnye dia.. dah tak sabar nak beraya akak yea..

lizz said...

comel...senyum nampak gigi..

Bitt (double IS) said...

alahaii pandai dia ketawa...sambil mama dia snap pic yer..hehehe cute

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah pg rabu :)

qalief hari tu pengsan pastu dorang nk check pasal pa tetiba jd mcm tuh...darah dia dorang hantar ke KL la tu sbb lambat kot ntah la

Acik Erna said...

amboi..comelnya dia tayang gg..

lelamaisara said...

hahahhaa comeynye gg kamu tu ayan...nak curik la..hahhahha

Nurul Husna Mohd Hassan said...

namapak gigi aiyan! :)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

heheheeee.. kelakar tul dak ayyan ni tauu... sengih sampai nampak gigi dia... hehe..

NEKCIK said...

salam aiyan..pinjamla gigi aiyan yang 2 tu kat nekcik ni..comei nekcik nanti tauy!!!

intan_blur said...

ahahahahhah..aiyan..aiyan..
blh x jgn buat mukaa mcm tuh..mnyampah tau..
nnt klu jumpe..mau kene gigit nnt..