teman2....

Friday, October 12, 2012

photo diary (edisi tertunggak heheheh)

as salam sume kwn2,

salam jumaat sume.... sbb nyer smlm takde photo diary, kite postpone arini yek.... bz nk setelkan urusan cuti bos aku nk gi luar negara nih... kecoh tul lah... kite lyn gambar ek

meh lyn, gambar smlm nih, sehari bersama Aiyan

hehehe nampak tak apa sebenarnya aku nk tunjuk?

sbb rambut dpn dia panjang sgt, makngah letak sepit rambut heheheh

ko tgk, dia msk blik makngah pastu selongkar bakul baju kosong n sepah2kan

minum ptg, aku bt jemput2 nasi.... sedap n boleh kenyang sbb ada campuran nasi

seeee panjang kan rambut dpn dia, sampai msk mata...

p/s: esok cuti lg yes2....  nk bt proses mengemas esok, almari baju ada 3 biji tp sume dh tak muat, kene buanglah baju2 lama nih

21 comments:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum.. dana.. :)
amboiii.. aiyan susah potong rambut ye... jgn kata aiyan dik.. haikal pun... sbb tu rambut haikal dok camtu je.. sbb akak yg potong.. nak potong banyak dia tak dok diam.. so oter2 yang mana yg lebih2 tu je.. sampai masuk rambut dlm lubang telinga, cocok bijik mata.. hehehe.. tapi aiyan boleh bersepit.. haikal tak nokkkk.. dia kata plak.. dia bukan gurl.. boy mana leh sepit.. hmmmm..

izan mama mia said...

lentik bulu mata aiyan..dah nak kena potong rambut budek kecik nie..tu dah sampai mata..

Ros said...

Assalamualaikum norhidana,

Patut la suka renyeh sampai tutup mata...rupanya nak tunjuk gigi dia he.he Aiyan dah tumbuh gigi ya,lepas ni boleh la makan macam2 kan..

wahida said...

comel lak ayyan pakai sepit nok...hehe...

serius ni festaim aku dgr jemput2 nasi...nampak sedaplah dana...

Tihara said...

ayyan tumbuh gigi ke..tomelnye dia rambut panajng iye..dah pandai sepah2 baju tu..penat la mama dia :)

norhidana said...

k Jassnani- hehehe itula psl, pyh nk potong tp kalu tak potong sampai msk mata...

Izan- mmg lentik, kalah mama dia...

k Ros- w`salam kak...dh tumbuh dh,masa lum tumbuh gg pun dh mcm2 dia mkn kak

k Wahida- heheh tp time papa dia takde blh la letak sepit, cubalah jmput2 nasi tu kak sedap

k Tihara- dh 4btg dh gg dia kak..mama dia yg serabut tgk rambut panjang dia tuh

NM03 said...

oooyeeee!!!


dah ada gigi, leh geget mama ye

nur anis said...

aiyan ada gigi..yeayyy..:)

Qhaifa Nur said...

nampak 2 batang gigi aiyan..
makin lasak dah aiyan sekarang dana...
first time juga dgr jemput2 nasi..mmg kenyang...

Acik Erna said...

assalam dana..acik tak buang baju lama yang masih elok..acik hantar ke tesco atu jusco..ada tong disediakan

norhidana said...

k NMO3- heheheh dh beberapa minggu ada gg, mmg keje menggt je

Nur Anis- hehehe asik sengeh je

k Qhaifa Nur- 2btg tu bwh je, atas dh tumbuh 2btg gk kak

Acik Erna- w`salam acik, heheeh selalu dana bg kt cleaner kt opis ni atau kt cleaner kt umah tu

Kakzakie said...

Gigi pun dah kian jelas tu... Rambut tu pendikkan depan pun jadilah Dana biar tak masuk mata. Sengih je dia buat tak kisah:)

norhidana said...

k Zakie- gg atas pun dh tumbuh lg sebtg kak, ada 4 btg sumenyer... mmg nk ptg rambut dpn tu je skit... dia mmg pantang skrg amik gambar sengih nampak gg

Cikgu Ma said...

waa..kelas rambut dia..hehe

Aine Ainun said...

Alahai Aiyan, siap bersepit lagi,
pasni kalo mama x bawak g potong, nanti makngah ikat pulak rambutnya...=))

Dana, jemput nasi tu campur je ea cam biasa buat jemput2..?

Karukord Jagau's said...

ha rambut suda panjang...kasi putun...kalau tak nnt kita kasi kerinting :)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

comel nye dia.. potong rambut yea..

norhidana said...

Cikgu Ma- heheh jgn jeles

Aine-hehehe itulah, tp pyhnyer nk ptg rambut dia...
-aah Aine, bt mcm biasa je cume nasi tu blend dulu ngn air,pastu campur je mcm biasa

en Jagau- heheheh belakang takpe mmg kenteng tp dpn yg fail

PMDR- hehehe tp pyhnyer dik oi

lizz said...

siap bersepet yer ayyan...comel....

ct rahani said...

dh panjang rambut aiyan.. sama cam aqeef.. pe2 pun tetap nampak comelkan aiyan.. :)

intan_blur said...

yeeeee..cekodok nasi..dulu ibu intan selalu buat..tgk pic nih..teringt waktu dulu..dah lame x buat cekodok nasi..
aiyan..aiyan..(smbil geleng kepala)..
heheheh