teman2....

Wednesday, October 17, 2012

WW bizi like beeee

as salam sume kwn2,

mahap banyak2 yek, arini den bz, sampaikn lmbt bt ntry n tak dpt BW umah korang, keje menimbun nih... dhla pg td kene masuk meting lak... esok dh setel sume nih aku jalan2 umah korang yek

penuh... 

13 comments:

mamyharraz said...

wahh kak ni betul2 bizi nih..
selamat bekerja :)

Hilmirda Daud said...

oiiiii menimbunnya..

Alin In D House said...

huh busy betui kak dana nie... selamat bekerja!

mia izzati said...

mak aihhh byknyeee failll...besa la P
A kan..mana leh lariii hehe..lama tak melawat akak..huhu

wahida said...

takpe, buat keje dulu...tu yg penting...

nnt dah relax kang, upload gambar ayyan byk2 tau...

lieyalatif said...

woi mmg busy gile ni...harus emy pun tak berani kaco ko ni dana ekekekeekek.....

ari ni ko sebusy semalam tak...hope okey dah yeak....

JaSSNaNi said...

alahaiii.. cianyye adik aku ni..
bizi menggaban ko ye..
sabar ye.. wat dengan tenang.. ikhlas.. nani keje pun tak de silap2.. :) kan.. :) >>nasihatkan org je tau<< :P

norhidana said...

mamyHarraz- kesian kan...

Hilmirda- ni baru skit

norhidana said...

Alin- busy se busnye

Mia Izzati- sian kt akak kan dik

k Wahida- betul3 baik

Lieya- dia pun sama bz tp tak lah meja seteruk aku, maklum dia takde bt fail keje

k Jassnani- ye ye ikhlas...

Acik Erna said...

assalam dana..sah sibuk ni..bertimbun

lelamaisara said...

wow banyaknye fail...sya pon tengah banyak koje ni kak,....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

banyak keje sekolah akak... :)

intan_blur said...

mak aiihhh..
suh bdk bz body tu tlg akk
"aiyan plsss.." hhehehhe