teman2....

Wednesday, April 25, 2012

WW Aiyan ngn kopiah 2

as salam sume kwn2,

tarik2

sambil tarik sambil bebel2

siap sekodeng mak tek yg amik gmbr

sungguh2 tarik kopiah

hampir berjaya utk tarik kopiah bsr itu

p/s: hari gaji wah... pg2 dh kire2 utang,settel sume utang2 yg ada baru blh supink apa yg ptt

25 comments:

Kakzakie said...

Biasa budak tak suka ada benda atas kepala dana. Tunggu besar sikit dia pandai nak cantik...

lieyalatif said...

assalamualaikum ustaz aiyan hihihihi awat ustaz cabut kopiah tu ustaz heeheheeh...

same cam anak aku dana, mane suke kalo ade ape2 atas kepale....

kakcik said...

Kena buat atau beli satu yang sesuai dengan Aiyan. :)

norhidana said...

k Zakie- tp kalu pakaikan topi dia suke kak... tak tanggalkan pun... hehehe

Lieya- w`salam acik lieya... ustaz takmo kopiah beso hehehe... dia suke pakai yg ngam2 je lieya,kalu topi elok je kt kepala dia tak usik pun

kakcik Seroja- insyallah nk carikan kopiah kecik utk dia tp lum kesempatan lg kakcik

intan_blur said...

ya betul..sye pun dah kire hutang sume..last2 tinggal bape posen jek... ;)
hai aiyan..aiyan sihat x harini..suatu hari nnt kite jumpe ye.. jgn noty2 ok

norhidana said...

Intan- hahahhaha... sama lah kite dik, dh tolak nk balik kg nih tinggal lah skit utk tunggu gaji bln dpn hehehhe..... sihat aiyan arini, insyallah ada masa kite jmpa yek

ct rahani said...

anak2 sy pun x suka pakai topi/ apa2 je yg letak kt kepala masa baya2 aiyan nih.. dh besar baru ok.. beria betul si aiyan nk tarik kopiah tu.. rimas agaknya.. hehe..

POSH76 said...

alala pandai pakai kopiah yer..moga2 jadi anak yg soleh amin...bessnyer dah dapat gaji...leh soping2

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

dak encem berkopiah arini..
sejuk ati mak tau!

yup, gaji arini..
abes lenggang opis, ke bank..
tinggal sy aje yg duk usha brg on9..
hahaha, transaksi on9 aje, dh x pyh ke bank.. heheheheh

wahida said...

org gomen semua tgh tersenyum riang hari ni...hehe...

norhidana said...

Ct Rahani- dia tak suke yg longgar ct, sbb kalu topi dia ok je....tp kalu longgar dia tak suke hehehe

k POSH76- amin2, moga masin doa akak tuh... bestnyer kejap je kak, pastu kene tunggu edy lak gji

k Leily- hehehhe... dana pun sume byr gune mybank2u...tp supink on9 lum lg hehehe...

k Wahida- senyum riang nyer kejap je kak, pas dh byr utang2 jd sedih lak hehehe... tp ada lh lbh skit kot

Karukord Jagau's said...

Hohohooo dh siap dh pakai kopiah tuu...

norhidana said...

en Jagau- hehhehe tp sibuk nk ditarik2 je

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

arief punya kopiah baru hilang tah mana dia taruk

norhidana said...

BABy- heheheh ni nk mintak yg baru lah tu Ila

Qhaifa Nur said...

kalau diajar dari kecil senangnya...
comelnya sayang....

CheNamNam said...

besor sangat tuhh...cer carik yg ngam2 ngan kepala diyer...ajar dari kecik pakai sok sok senang lahh..sebab bebudak neh susah sgt nak letak aper2 kat kepala mesti nak tarik buang punyer...:)

sungguh-sungguh diyer nak buang kopiah tuhh...:P

norhidana said...

k Qhaifa Nur-heheheh agaknyer bsr sgt tu yg dia nk tarik kak...

Che Namnam- heheheh itu papa dia nyer,lum kesempatan nk belikan yg kecik... tp kalu pakaikan topi mmg elok je atas kepala dia...

Ren Din said...

Apalah mama ni! Saya tak hensem la pakai kopiah besar2 macam ni! =P

norhidana said...

Ren Din- heheheh mama lum sempat la beli kopiah kecik,nnti yek

Azian Elias said...

anak akak yg first dulu tu suka pakai topi. macam2 collection ada.. suka pulak tgk. yang lain tak suka..rimas lah kot..

LYAfrina said...

comel..heheh..ustaz junior pilihan ni

norhidana said...

k Azian- heheheh kalu bdk laki topi jelah yg sesuai yek kak selain songkok ngn kopiah

Lya- heheheh baru letak kopiah dh tarik2 nk bukak, camne nk jd ustaz ni

izan mama mia said...

rimas agaknya tu..kopiah beso sangat..mana mau dia...heheh..nnt beli yang sepadan eks....heheh

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Geram tgk Rayyan! Rimas agaknye ye :)

Syukurlah dpt gaji backdated kan... ;)