teman2....

Thursday, April 19, 2012

mama ada kursus

as salam sume kwn2...

salam khamis... selamat berbaju batik hari ni yek.... arini aku ada kursus nih... kursus mygdi n nama2 geografi... sebenarnye kursus ni takde kene mengena pun ngn keje aku sbgai setiausaha kt opis nih tp... bos aku dh bg amanat sblum bln 6 kene ada 4hari kursus.... huhuhui
aku baru ada 1hari...campur arini baru dpt 2... pastu isnin ngn selasa ada lg kursus, baru dpt 4hari heheheheh

si bolat ngn topi chef

19 comments:

izan mama mia said...

selamat berkursus..:)
jemput joint GA kat blog izan...:)

Kakzakie said...

Janji ckup 6 ye Dana... pergi ajelah..

Ros said...

Assalamualaikum Norhidana,

Selamat berkursus ya Norhidana....jangan sedih2 dah nak cukup dah tu....he.he.he...

nur anis said...

selamat berkurusus kak..:)

LYAfrina said...

klo keje gomen mmg hari khamis, hari batik kan...


aa2 pon slamat bkursus :-)

lieyalatif said...

selamat berkursus beb...aku ujung bulan ni baru nak berkusus di pd...yg syoknye leh angkut family ....takde la rindu kat org rumah cewaaaahh hahaahaha

umang aiii tekejut makcik tgk pic aiyan besaarrr hah hheehehe

mamasuri said...

selamat berkursus beb...

kakcik said...

Kakcik tak suka pakai batik dan kakcik hanya akan pakai bila kakcik rasa nak pakai (kecuali ada undang2 yang mewajibkannya)...

Kursus kakcik pun baru sehari. :)

norhidana said...

Izan- mekasih, nnti dana tgk yek

k Zakie- itulah tp bosan nyer kak... kene ckp kn 7hari kak

k Ros- bohsan2 ada lg 5hari nk ckupkan 7hari kak

Nur Anis- mekasih dik

Lya- aah kene pakai batik...

Lieya- aku mls nyer nk gi kursus jauh2 wei, itu yg gi kursus kt jupem je... hehehe saja je letak gambar besar2

Emy- pg kursus sbb terpaksa

kakcik Seroja- heheheh kalu iktkan mls nk pakai kakcik tp bos penah hint2 suh pakai time kamis suh ikut pekeliling katanyer... ikutkan je lah

Tihara said...

selamat berkursus..enjoy :)

intan_blur said...

selamat bkursus ahkakkk..!!!
intan jg x penah merasa kursus2 nih..mesti best kan..
ok aiyan..rindu kamooo

norhidana said...

k Tihara- enjoy la sgt kak hehehe

Intan- heheheh kursus kawin dulu penah kn? alah bkn best sgt pun...

Papa Mifz said...

berkursus lah dengan gigih yer...hehe

Karukord Jagau's said...

selamat berkursus...(^________^)

Mrs. Norrie said...

ALAHAI TOMEI BETUL BUDAK NIH...

senang2 jom join contest sy, manatau ada rezeki untuk anak anda untk dapat baju baru....

http://asranorrie>blogspot.com

inazamri said...

selamat berkursus

sahromnasrudin said...

KPI 7 hari kans heheheee

mia izzati said...

gomen sekarang nak kursus 10hari ke kak? ke jabatan sy je ?? hehehehe..

ct rahani said...

comel la topi aiyan.. pinjam boleh? hehe..