teman2....

Friday, April 27, 2012

Aiyan ngn topi baru

as salam sume kwn2,

aritu tayang aiyan ngn kopiah bsr, smlm ptg beli kt psr mlm topi nih... heheheh comel lah pulak
elok lak dia tak usik2 pun... itu tanda nyer dia rela pakai...kalu tak comfirm dh kene tarik2...

ish nampak lak tinge capang kite

sukenyer dia...

p/s: esok nk balik kg... mintak2lah esok jln tak jem dek kerana BERSIh

23 comments:

Kakzakie said...

Tapi biasa budak memang tak suka ada benda bertenggek atas kepala Dana...

izan mama mia said...

mestilah dia suka..cantik n sesuai saiz..heheh..
hati2 memandu balik kg yer semoga selamat sampai n balik semula nnt..

p/s..kg kat mana yer??..

norhidana said...

k Zakie- hehehe ntah la kak, kalu pakaikn topi elok je dr pg ke sampai balik...

Izan- kalu dia tak suke dia bt muke sdh tau... insyallah tq yek...
kg kt ayer baloi,pontian johor

wahida said...

sumpah comel topi ayyan ni...ni yg aku meroyan nak cari jugak topi mcm ni utk anak2 aku ni...huhu...

comel si ayyan...segak dia ngan topi tu...

norhidana said...

k Wahida- heheheh kalu ikutkan nk beli 2 topi yg lg 1 tu ada mcm tinge tp dia lak takmo,sbb masa dia pakai tu dia nngis2... heheheh
cari jgn tak cari kak utk hero2 mu

Citarasa Rinduan said...

alahaiiiiiiiii
mmg comellllll

Cik FaRiZaM said...

comey nye....

slmt balik kampung..esk ke bersih ??

Zana Nordin said...

aiyaaaannn
comel bangett dgn topi baru tu

So Shy Lady (SSL) said...

o ayyan nmnya ;D pndai ayyan posing dpn kamera hehe. esok bersih hmmm t.dpt g KL

mia izzati said...

ermmm sama la onyah kita tuu..nak pakai time dia kecik2 dulu leh la..la ni..abih terbang...

norhidana said...

K Ayu- hehehe macih

cik Farizam- timecacih2, aah rasanyer esok bersih tu...

Zana- hehehhe nk pinjam ke?

SSL- nama panggilan manja2 aiyan... dia mmg suke kalu org amik gmbr dia... aah esok bersih rasanyer..

norhidana said...

Mia- heheheh bsr nnti tak tau lah dia nk lg ke tak pakai topi2 ni bagai

inazamri said...

wah ayyan hepinye pakai topi baru tu.muahhhhhhhh kat pipi ayyan kiri kanan.

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Cantiknye topi baru ayyan mcm rupa topi org2 peru! Serius! :)

Die pun nampak suke tu... kiss & hug for him...xoxoxoxoxox...

Norzie hany said...

Alahai....comeynya dia.

~ataicha~ said...

baby ni mmg x suka ada benda atas kepala dia.. Naufal tu pun paling lama duk atas kepala dia pun tak sampai seminit.. rimas.. hehehe

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..suka pic no 2..isap jari erk heheheee

ct rahani said...

comel.. kena ngan muka aiyan..

Dee said...

dia rasa hensem tu..sbb tu tak usik headgear dia yg baru ni..hehehe..

Munnafendy said...

hahaha comeynya dia... =D

Karukord Jagau's said...

haaaaa....dpt topi baru ye....

norhidana said...

k Inazamri- heheheh suke mmg suke dia kak

k Marya- w`slm kak, lah yeke kak hehehe...

NOrzie- mekasih

Ataicha- hehehe tp aiyan ok je pakai topi, lama2 atas kepala dia pun dia tak kisah

en Sahrom-w`slm, heheheh itu mmg feveret dia dulu kini n selamanyer

Ct Rahani-siap try lg masa nk beli tu heheh

k Dee- heheh ensem la sgt yek kak

Munnafendy- mekasih dik... :)

en Jagau- aah topi baru... pakai time2 sejuk ok lah kot

intan_blur said...

aiyan yg comel...sgt2 la kiut kamu pakai topi tu..sesuaii.. ;)