teman2....

Tuesday, April 17, 2012

budak comei kuat melalak

as salam sume kwn2,

baru selasa yek,bosan tul lah rasanyer... dhla skrg nih asik batuk2 je... gini lah gaya org asthma kalu musim sejuk2 nih...kadang ok kadang batuk2 dh cam apa... nasib badan
takyahla cite psl aku meh cite pasal budak yg kuat melalak... hehehhe

ini budak kalu kt umah nk duk bwh ketiak mama dia je,takmo ngn mak ngah, mak tek or papa...
time ni papa konon2 nk bg dia diam dr melalak ngn  amik gambar dia, tp mmg dia takkan benti melalak selagi lum ada sebelah mama...

mama tgh solat masa nih...sedih tul nengok dia nngis mcm kene dera

ini gaya time pagi bile mama nk gi keje


p/s: tak tau naper skrg nih aku balik2 keje jd malas beno, nk menjahit pun mls... aduhla apa nk jd lah ngn aku nih

31 comments:

mamasuri said...

aiyan anak omak...
mmg lahgitu..
harus lah 24 jam ngan omaknyer..
hehehe

eh beb..cari mood..jgn malas2..
takpun hari rabu dpn..g soping2 cari mood..hehehe

norhidana said...

Emy- ahak2... mmg anak omak betul... msk umah je mau duk ketiak omaknyer...

tak bestlah wei supink soreang2 takde geng sekepala...

Cik Ecah said...

alahaiiii syedihhnyer nagesss huhu ;p

norhidana said...

cik Ecah- hehhehe tp yg magic nyer bile mama kt sebelah tgh nngis cam apa pun blh diam... kelip2 mata sambil pegang mama

inazamri said...

mesti ayyan ni sgt2 rapat n manje dgn ana.Cian dia..mama tgh solat sayang...

cik awi said...

lucu sangat pic nya ye..

Qhaifa Nur said...

sapa buat aiyan nangis ni...nanti auntie babab dia tau...
sedihnya dia...

norhidana said...

kak Inazamri- mmg pun kak... kalu nmpak mama sampai umah je mmg nk bgayut ngn mama dia je

Cik Awi- heheheh lucu yek tp kalu tgk gaya dia sian ada, lucu pun mmg ada

norhidana said...

kak Qhaifa Nur- dia yg bt diri nngis sndri kak... heheheh

lieyalatif said...

alalalaalal....sedeynye....biase la tu dana, mmg akan ade musim die manje ngan kite.....sayu hati nak gi keje kan kalo tgk anak nangis camni.....ko jgn biarkan si comel ni nangis lame2 tau sian lak ...takut kan aiyan kan ade prob jantung tu.....balik keje wajib ko bekepit ngan die...papa sile turun tahkta hahahahaha

Kakzakie said...

Huiii... ayyan betul-betul anak mak ye. Dah puas waktu kerja kena tinggal so masa mama ada mestilah nak guna sepenuhnya utk dia...

Kesian... sayu pulak hati kakak...

norhidana said...

Lieya- hehehe itulah beb, mmg tak bg dia nngis lama2, masa paling krital time magrib lah mmg cpt2 doa n duk ngn dia... kadang msk pun sambil dokong... time ngn mama baik je...

kak Zakie- itulah kak, itu yg mamanyer skrg nk menjahit pun mls, aduhla...

wahida said...

alololo....meh sini auntie cium, sure ayyan diam...hehe...

norhidana said...

k Wahida- heehehe... nnti lg kuat dia melalak

Ren Din said...

Ini fenomena biasa, anak sye pun sama. Nangis macam kena pukul kan? hihi

norhidana said...

Ren Din- heheheh itulah kan, kwn2 sume ckp biasalah boy selalu manja ngn mama dia...

geez said...

hehe.....perkara biasa.....^_^

Nisa said...

Aww! Tak boleh tengok anak-anak menangis.

Tihara said...

alahai sedih la tgk rayyan nangis..anak manja mama ni yer :)

Aine Ainun said...

Alahai aiyan...lama x tgk aiyan kt sini..hehee

anak mama, mst nak mama die je..hehee;)

Kamsiah said...

salam kenal tuan rumah
ciannya tgk sikecil nangis...

LYAfrina said...

alahai... smpai mcm tu nngis.. huhu..nak mama yer

norhidana said...

Geez- heheheh

Nisa- kesian sgt kalu tgk dia nngis je kn

kak Tihara- hehhe itulah dia kak, mmg anak mama sgt

Aine- aah, dh balik dr kg lum nih? mmg btl2 anak mama ni

kak Kamsiah- slm kenal kak, dia kadang pandai belakon

Lyafrina- mmg pun kalu nngis tu mcm kene dera je gaya nyer

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

mungkin dia tidak mahu berenggang dengan ibunya kan :-)

intan_blur said...

siannye bdk kecik nih..adoiiii..smpi nak tkeluar urat tekak tu kak dinaa oiii..
kdng2 kite ni pun ade dtg malas kan..tp caiyok2 kak..nnt tunjuk kan hasil tu ye..mesti cantik jahit manik tuu

Marsha~ said...

anak boy mmg manja.. manja semacam.... padehal lelaki kan, kena kuat... hahah.. dia punye manja kalau boleh nak duduk je celah ketiak mak... tapi bila org nak ciom tanak bagi...

norhidana said...

en Sahrom- w`salam, mmg pun kalu blh nk mama nye duk sblh dia je hehehe

Intan- itulah dik oi... pg2 kul5lbh dh bangun tgk je kalu mama dia siap2 pg keje
- aduhla tak tau camne nk dptkan semangat menjht

k Marsha- hehehe itulah tp manja dia aduhla... mmg pun kak,kalu blh nk duk bwh ketiak kite je..nk kite pg mana2 kt umah tu dokong dia je

ct rahani said...

anak mama aiyan nih.. biasa la anak baya aiyan ni dana.. mmg rapat ngan mamanya.. aqeef tu pun sama.. nk2 klu anta waktu pg.. melalak jugak kena tinggal..

kayna said...

alaaa... siannyerr dia....

Karukord Jagau's said...

alolololooo cedeeynya diaa....huhuhuuu

norhidana said...

Ct Rahani- mmg pun ek... manja bebeno ngn mama dia

Kayna- heheheh kadang sian kadang geram nk cubit2 rasa

en Jagau- heheheh sian kn...