teman2....

Friday, April 20, 2012

sapa suke angkat tgn

as salam sume kwn2,

salam jumaat, kejap je dh jumaat yek esok lusa cuti.... yeyeh... nk siapkan diri utk menyiapkan tudung ngn baju tempahan org, hari keje asik melepek je... cpt beno msk tido huhuhui...

korang penah mkn tak rangka ayam goreng nih? aku tau msti ada yg tak suke kan? heheheh bg aku lah mmg hntu betul ngn rangka ayam nih.... layan ramai2 mmg syok... hehheheh

sesekali lyn ok gk, kalu selalu muak gk

20 comments:

izan mama mia said...

dah angkat tangan....nampak tak ni....hihihihihi

norhidana said...

Izan- heheh nampak2 amboi sampai 2 tgn

intan_blur said...

x suke..x suke..xsuke..sbb tu x angkat tangan..sbb akk post seblum lunch..huhuhuhu..tgh lapar ni kakk...kasi sikit..
sye memang hantu kak..lagi2 bab tulang..mesti licin tulang2 tu sye kerjekan..sbb tu sye KUAT..hhahahahahahha.. ;)

lieyalatif said...

aku suke kooo...dulu aku tak reti siap kutuk kawan aku yg beli rangka ayam ni..sekali dah terase hah koo baru tau syok....khusyuk tgk tv sambil hongges2 tulang ayam..stimm woooo heheeheheh

Ren Din said...

dulu2 suka mkn ni. tapi sekarang malas nak robek2 leceh, nanti si kecik nak interframe gak, payah! hehe

Kakzakie said...

Anak sulung kakak suka Dana. Isi dah kena ambil buat satey kan...

Qhaifa Nur said...

sedapnya rangka ayam...
pasar malam kat umah ni jual ayam kurus la...tak macam dulu

Marya Yusof said...

As salam,

Ala... Dana ni mmg sengaja buat akak terliur kan...hik3...teringat pasar mlm kat msia, riiiindduuuuunye nak p pasar mlm! T____T

nur anis said...

saya suka rangka ayam...sebab tak de isi banyak-banyak..memang sedap lah ratah tulang dia..

mamasuri said...

alamak sedapnyer...sengal ahh asyik tayang makanan..dah ler akudok umah je weekdays..

norhidana said...

Intan- hehheeh baru nk suspen yeke awak tu tak mkn tp rupenyer heheeh... yelah tu kuat sgt kan

Lieya- heheh tau pun penangan rangka ayam... mmg stim je lyn tuh blh abis sekor

Ren Din- heheheh biarlah si kecik join sama

k Zakie- heheheh aah isi bt sate rangka bt sup sedap goreng pun soda

k Qhaifa Nur- dulu pun selalu jmpa kurus tp skrg dh tau mana port yg jual gemuk2

k Marya- heheheh akak bt sndiri lah kak, tp ada jual ke yek rngka ayam kt lima sana tuh... takpe balik m`sia kang jln psr mlm puas2

Nur Anis- ya betul... tp kalu kering sgt tak syok gk kn

Emy- ahak2 apa salahnyer... alah kt melawati tuh 3kali seminggu ada psr mlm... tak yah tunggu ujung mingu

LYAfrina said...

suka..suka..suka...

selalu beli... tp vontot ayam pon sedap kan

norhidana said...

Lya- hehhe akak tak panggil vontot tp tongkeng.... tongkeng gorng garing perkh

Cik FaRiZaM said...

sy suka tp makan sikit je, sbb berminyak sgt kadang2.....muak jd nye

Papa Mifz said...

wife papa mifz sgt suko mkn rangka ayam goreng tuh...papa mifz lak tak berminat utk mencubo...hehe

Citarasa Rinduan said...

peberat abangku..
kak ayu tukang goreng jer

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ini mmg kegemaran ila.. dulu seringgit je sekarang dah 3.50 tau..

p/s: tukar header ye??

mia izzati said...

tu dia..kak dana..dah lama den ni tak ngap rangka ayam.. lapo..lapoooo

Azian Elias said...

masa duduk kat kampung Johor dulu kat Pontian. benda ni memang fames.. Suka beli bila ada pasar lambak.. seddap meratah..

norhidana said...

Cik Farizam- tak blh lyn selalu sesekali mmg syok... tp mmg kene pandai pilih org yg jual kalu tak minyak sgt

papa MIfz- hehhhe papa mifz kene cube gk nih... syok tau

k Ayu- heheheh goreng sendiri mmg syok kan kak

Baby- aah kan, dulu baru singgit lebih skrg dh rm3-4 dh kn

Mia Izzati- hehehe apa lg, sile cari di pasar2 mlm

k Azian-kt sini skrg pun ada gk kak tp kene pandai cari gk... aah kt psr lambak pontian mmg syok besar2 rangka nyer...