teman2....

Tuesday, April 3, 2012

kite bizi niiiiii





as salam sume kwn2,

takde idea lak ari selasa nih.... ada cite tp gambar lak lupe nk amik... hehehhe
jd nyer meh lyn gambar ini budak bz... 
gambar di amik masa sabtu mlm ahad... earth hour yg sejam kene ttp lampu tuh... 
lupe nk amik gambar dia bile duk godeh hp aku, hp papa dia tak lyn sgt 
tp hp mama dia suke sbb bile dia sentuh je blh tukar gambr... itu yg kadang tu tgk apasal dh lain dh wallpaper hp aku tuh... keje dia... 
ni keje dia time mlm tu gelap kn... 




kusyuknyer dia sampai moncong2 mlt


p/s: walau kadang aku sedih+risau sbb walaupun dh 8bln aiyan tak blh nk merangkak or duduk sndri mcm anak2 lain tp aku ttp bersyukur, Allah bg aku seorang anak untuk aku mencurah kasih, bersyukur sbb ramai org lain yg ada anak yg lebih istimewa dr aiyan... juga msh ramai lg kwn2 yg Allah blum kurnia kan anak... jd aku selalu bersykur n selalu berdoa semoga aiyan akan ttp kuat n sihat spt anak2 yg lain

27 comments:

nur anis said...

amboi..dah pandai main laptop dia ye..semoga aiyan cepat belajar merangkak and duduk ye..:)

Alin's In D House said...

wau busy yer die. pandainyer die.

kak dana sabarlar. mungkin ada hikmah sebaliknyer. allah sentiasa menguji org yang sabar...

wahida said...

aiyan tu sgt istimewa tau...teruskan berdoa utk dia...

kami semua sayangkan dia..

Kakzakie said...

Betul Dana... bersyukur sangat-sangat. Keluarga abang tu bukan main susah nak dapat anak - ambil anak angkat pun macam-macam hal tak selesai-selesai...

Syukur Aiyan dah bertambah sihat berbanding sebelum ini kan.

norhidana said...

Nur Anis- hehehe main tekan2 pandai lah dik, amin2 insyallah

Alin- heheheh, muke je beria,lama senyap pg mana ye dik...
insyallah, akak sntiasa bersbr n redha dik

k Wahida- ye kak... selalu tanpa jemu kak, tq

norhidana said...

kak Zakie- betul kak, dana ttp bersyukur kak... mungkin itu ujian bt kami n aiyan...

Aine Ainun said...

Btul tu dana...
Eh comey je die main laptop;)

Papa Mifz said...

serius nyer budak kecik tuh...hehe

norhidana said...

Aine- heheheh ntah apa ditekan nyer tu tau... itu yg muncung je

norhidana said...

papa MIfz- heheheh serius + kusyuk mcm ye ye je kan...

mamasuri said...

abis lah ko..kecik2 aiyan dah tunjuk minat kat gadget..nnti mesti dia mintak ipad lak...tak pun bagi dulu tabs..hehehe..

Fatin Mraz said...

anak2 zmn skrg..pantang nmpk gadgets..hehe...

dana, jgnlah bersedih dan risau..doa ibu adalah yg terbaik..

norhidana said...

Emy- hehehe beli tabs? i pad? ahak kang mintak kt ko blh?

Fatin- heheheh itulah dia, ya sntiasa berdoa

ieda said...

ye lah sesekali sebuk kan .. tetiba x der idea lak ..

x per dana .. banyakkan berdoa .. mgkin aiyan lambat sbb dia ada bhgian lain yg dia nak pantas .. hanya allah yg mengetahui .. dana jgn putus berharap ok ..
geram tgk aiyan ;)

norhidana said...

k Ieda- sentiasa berdoa kak... semoga aiyan di sihatkan di berikan kekuatan

inazamri said...

xpe aiyan lambat sikit je tu nnt lama2 bole tu...tp dia bijak dan cerdik dan tetap ceria.Kita doakan yg terbaik buat aiyan.

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ekkeke..
ym ke fb tu?
ke apdet blog.. hehehhe

norhidana said...

k Inazamri- insyallah kak, amin2 time kasih doakan utk aiyan

Leily- heheheheh sume spt diatas kot... beria2 betul dia mcm betul2...

Marsha~ said...

puting tetaaaaaaappp ada disisi ye.. pink tu yg buat auntie geram...
semoga Aiyan membesar kuat dan sihat... balas jasa mama dan papa tau.... muachs!

norhidana said...

k Marsha- hehehhe itu sudah msti kak, mat puting la katakan.. amin2, tq kak...

LYAfrina said...

wah...bgusnyer aiyan..ok je walaupon bergelap yer.. huhu.. lya xikut kmpen bru2 ni..sbb asya x sihat..mau mgamuk duk bergelap n panas2..

dana.. apa2 pon aiyan adalah anugerah terindah aiyan n suami.. ye la..sbg ibu mmg kt risaukan.. tp xpela..tuhan maha mgetahui mana y terbaik.. dan..psl merangkak tu rsanya x perlu risau..sbb asya dulu pon x merangkak.. dia skip step merangkak.. trus bertatih lps tu.. asya pun lmbat gak bjln dulu.. duk dlm walker gak usia 8 bulan pon..

norhidana said...

Lya- bergelap je tp kipas still on hehehhe, nk suh dia tdo cpt tp makin galak lak dia....

itulah Lya, doa dana selalu supaya aiyan sihat n lbh kuat...

ct rahani said...

wah aiyan sibuk berpesbuk ke cyg.. comei..

sabar la dana.. ada hikmah yg tersembunyi disebalik dugaan ini.. doa ibu adalah yg terbaik.. semoga aiyan sihat spt kanak2 yg lain.. amin..

intan_blur said...

sabar la wahai akk ku syg..
sntiasalah bdoa..smoga tabahkan hati dgn ujian nih..

aiyan lambat sbb dia nak balun sume time setahun nnt..terus jalan+cakap.. ;)

ok aiyan..jgn nakal2 tau..nnt mama sedih..noty blh.. ;)

norhidana said...

ct Rahani- muke mcm ye2ooo je.... amin... hrpnyer gitu lah

Intan- insyallah akak sntiasa sbr dik...
hrpnyer gitulah, bile dh btl2 sihat biar dia boleh lari terus

POSH76 said...

alala pandainya aiyan...kusyuk betul dia yer

MaryaYusof said...

Hidana,

Kamu seorg yg tabah, insan yg Allah pilih utk menjadi ibu Aiyan... He's so cute... Akak rs mcm nak jumpa & peluk je dia... bukan sb simpati tp... ntah... Suka sgt ... Sgt sgt suka! :)