teman2....

Friday, December 30, 2011

mata duitan... :))

as salam sume kwn2,

salam jumaat, penghulu segala hari, hari terakhir keje dlm thn 2011 juga hari terakhir sblum cuti 3hari nyeh3.... meh lyn si bolatku ngn duit... punya lah kuat dia pegang duit tu.... bg benda lain takmo... ish2...

lenkali senang kalu nk suh mintak duit kt papa dia nih... heheheheh, mintak duit elaun lebih utk mama

tgk je kt duit tuh.... 

msk dlm mulut?

itu duit mak ngah la syg oi...


p/s: skrg ni sume bnda nk msk mulut... nsb la tak pandai nk merangkak lg kalu tak ntah apa la dia mkn

10 comments:

Kakzakie said...

Umur masa inilah nak kena jaga Dana. Sebab itu ada baik budak hisap puting tak mudah kutip masuk mulut sebab ada puting, tapi lain budak lain gayanya....

wahida said...

amboi, nak duit besar je yer...

norhidana said...

k zakie- hehheh itulah kak, skrg nih dia kalu tak isap puting dia isap jari... maklum tak pandai lg merangkak ke apa... kalu tak pyh gk...

k wahida- heheheh tau pun akak....

lieyalatif said...

amboi..amboi aiyan!!! kecik2 dah pandai jadi mate duitan yeak...tapi takpe, aunty suke....jom kite pi kfc...aiyan banjer aunty yeak heheeheheh.....

محمد رازيق said...

comel la anak akak ni. rasa nak cubit pipi.. takpun cium kuat-kuat. hehe. geram. kak, free2 jmput singgah blog, bc entri PUTUS CINTA :)

Papa Mifz said...

bdk2 sebaya nih mmg suko masuk bendo dlm mulut..

JaSSNaNi said...

banyaknye duit aiyan.. :) hehehe.. tak per gak, kalau haikal cuma suka duit syiling je.. kalau ada syiling besar mesti dia punya... masuk tabung lah.. :)

Iznie said...

comelnya.... :)


selamat tahun baru. usaha dgn gigih ya...semoga azam menjadi realiti. :)

norhidana said...

lieya- heheheh sesekali lah aunty kn...kite kecik lg mama tak bg pg kfc la aunty

mohd razik- mekasih dik... nnti kalu kamu dh ada anak pun msti comel banget...

papa mifz- ya betul.... jari dia asik bsh je...

norhidana said...

k nani- kite pinjam dt mak ngah kite lah aunty oi... heheh bgs2 kumpul duit ek

iznie- tq, selamat thn baru juga...