teman2....

Tuesday, December 13, 2011

meh msk2

as salam sume...

aku nih kan rajin kan, skrg mlm2 pun rajin bt lauk beria2 dulu masa duk ber2 je msk ala2 je... skrg nih kt umah tu dh ber4 sbb adik aku 2org duk sama, msk pun best lah... ptg tu tibe2 tingin nk mkn asam pedas lak... suh adik aku gi cari nenas... al maklum en edy kene outstation gi KT... lgpun nk msk best ada org tlg jagakan si bolat kn

ni kami org jawa panggil kuntes...sedap mkn ngn sambal

asam pds ikan pari+nenas... wallah

p/s: sile lah terliur ye kwn2

12 comments:

mamasuri said...

wah terbaik asam pedas ko...
awat tak bawak skit g ofis....
semalam makan tak ingat yek..
so pagi tadi dah kena exercise kan...
heheheh

norhidana said...

emy- hahahak... malu lah nk bwk gi opis..kang tak sedap... ahak2 choi tul lah pg2 xcercise naik tangga 6tingkat

wahida said...

huwaaaaa! dah la aku ni pencinta setia asam pedas...ko ni...saja je tau...

aku pun suka kalau asam pedas letak bendi byk2...layan...

norhidana said...

k wahida- nyeh3.... sebenarnyer mls nk msk sayur lain itu yg letak sume2 tuh kt asam pds tu...

Zana Nordin said...

kuntes?
beh kurang jemput2 ker?

uihs....asam pedas letak nenas
terbaikkk wok

norhidana said...

zana- kuntes tu mcm jmput2 lah tp dia letak mauripan bg naik dulu baru goreng... itu yg sedap mkn ngn sambal mrh...

hehehe pds2 manis gitu kalu letak nenas kan... feveret tuh

Qhaifa Nur said...

fev anak sulung ni, asyik2 minta buat asam pedas..
sedapnya..

Dee said...

first time tgk asam pedas ada nenas..sedap eh? biasa dee masak pajeri nenas je...hehehe..

ataicha said...

sedapnya........

norhidana said...

k qhaifa nur- ye ye feveret sama blh geng nih kak ngn anak akak nih heheheh...

dee- org johor kot yg suke letak nenas nih... sedap rasa manis2 pedas gitu..harus cube nih

ataicha- apa lg suh mrs ataicha msk ek camni

lieyalatif said...

tu le, kalo ramai2 kat umah syok nak masak2 ni kan dana...ade pemakannyer...

perghhh ...asam pedas ko terbaik laaaa...terase2 aku manis masam nenas kat tekak ni wooiiii!

norhidana said...

lieya- ya betul.... mmg best kalu mkn ramai2 meriah gitu... heheheh kalu kt kg mak aku tak berapa gemo letak nenes tp abah aku suke... aku ngikut bapak aku la suke nenas hehehe