teman2....

Monday, December 19, 2011

ini budak sgt suka.....

as salam sume kwn2,

rajin nyer aku sehari bt 2 entry... nk cite psl si budak bolat aku ni lah...
meh2 tgk ini budak aaaa... manyak dengki sama org lain tau... sini tgk keje dia


sambil rehat2 sedap2 dia tarik rambut mak ngah dia



muke tak puas hati bile aku nk lepaskan tgn dia



betapa seronoknyer dia main tarik rambut mak tek dia



muke gembira....

p/s: gini lah kegemaran dia skrg nih... aku bukan pe kot2 dia tarik2 blh terluka kang tgn mama dia gk yg susah

16 comments:

JaSSNaNi said...

wahhhh... aiyan kena gomol ngan papa ek.. comey nye aiyan muka cebek2.. ehehe


pssttt.. tu entry pasal santan kelapa sawit pun dah ada kat sini ye.. :) hihihihi..

Fatin Mraz said...

bolat suka tarik rambut? hehee

boleh terluka..betul tu..

Dee said...

jgn termakan rambut sudahlah bolat oii..

Citarasa Rinduan said...

suka sangat sebab anak dana makin sihat..

alalallala...
dia pandai gurau2 pulak.. hehe

norhidana said...

k nani- itu bukan papa dia kak, itu mak ngah dia... papa dia tak berani tarik2 rmbut hehehe

fatin- ya betul... itu feveret dia skrg nih.. kalu dia dh tarik bile kite tgr dia mrh

norhidana said...

k dee- itulah dia... sbb tu kene perati je betul2 dhla skrg sume bnda nk msk mlt je

k ayu- alhamdulillah kak.... mmg itu feveret dia...nnti ada masa dana letak lg peel2 dia

lieyalatif said...

kemain muke khusyuk menarik rambut heheeheh..aiyan..aiyan...pandai buli org yeak ekekeekekek.....

tapi tu laa bijak plak, nangis bile ko nak kuar kan rambut tu dari tangan die heheehehe

norhidana said...

lieya- itulah ko... banyak akal kata mak aku... ada2 je bnda baru yg dia cipta hari2... seronok kalu perati kan lieya... mcm si dayyan tu... ada2 je kn

wahida said...

mcm geram je nampaknya tu...hehe...

Papa Mifz said...

betul2..takut luko jer tgn dio tu kan...

norhidana said...

k wahida- mmg geram pun... itu yg tarik rambt je kejenyer

papa mifz- itu lah dia... tp dia apa dulik..kite yg kene mrh balik adala

Qhaifa Nur said...

seronok tengok anak2 digomol hubby, jelas pulak..

sahromnasrudin said...

tandanya dia sgt aktif..perkembangan yg positif tue...

norhidana said...

k qhaifa nur- kt gambar tu takde hubby dana kak... gambar ptama tuh mak ngah nyer... dia mmg rmbt pendek hehehehe

en sahrom- alhamdulillah.... mungkin berkat doa sume org

Marsha~ said...

besar mata dia.... galak.. makan ape ek masa pregnant.. heheh

norhidana said...

k marsha- mmg besar kak, dia ikut mata papa dia kak... mkn apa ek mkn mata ikan kot heheheh