teman2....

Thursday, December 8, 2011

kerja memperindah sedang di jalankan...

as salam kwn2,

selamat hari kamis.. selamat berbaju batik... msti ramai kwn2 aku yg keje gomen tgh sibuk ngn skim sbpa nih... sana sini sibuk kan... hehhehe
aku skrg lak tgh sibuk juga bt pojek..pojek yg dh lama aku tak layan... n skrg tgh dok ralit memperindahkan...
agak2nyer apa yek aku bt...

barang tambahan utk pojek ku...

10 comments:

mamasuri said...

dah sampai yek lace ko...
weken ni leh lah start2 menjahit kan...

Qhaifa Nur said...

tak sabor nak tengok hasilnya..

norhidana said...

emy- ye udah2,bhg bdn dh nk siap tgl bhg tgn je...

k qhaifa nur- heheheh dana pun tak sbr kak,sbb lama dh tak memanik... mintak2 cantik

Fatin Mraz said...

rajin nya ya..
selamat menyiapkan projek itu ya! =}

lieyalatif said...

oooo busy memanik balik la ni yeak dana...org kreatif cam ko ..sekejap jek tu dah siap..tgk leeee....

sahromnasrudin said...

sy tak amik port sgt pun psl sbpa tue....bagi saya, biarlah mrk yang dipertanggungjawabkan buat dasar ini buat dgn baik..kita jgn nak concemn plak..sokong je kan huhuhhh

norhidana said...

fatin- rezeki saya terima je....tq

lieya- sekejap2 pun tp lama gk wei..skrg nih dh tak secergas dulu...hehehhe...

en sahrom- heheh saya nk bt2 amik port tp tak berapa fhm, tp reda je apa yg dpt nnti

Cik Rose Cute said...

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Papa Mifz said...

mesti leceh buat tu kan..perlukan ketelitian...

norhidana said...

papa mifz- agak perlukan ketelitian tp lama2 bile dh minat jd mudah je...