teman2....

Thursday, December 15, 2011

si bolatku yg suke mkn tgn

as salam sume kwn2

cpt nyer dh batik day kan, esok jumaat sabtu ahad cuti yeyeh.. tak sbr aku nk tungu kismes sbb aku nk balik kg johor... yeyeh.... lama bebeno tak balik kg, mak aku pun dh hari2 tanya bile nk balik, dh rindu dendam sgt2 dia kt cucu nyer... almaklum cucu pertama...

si bolat ku ini skrg tgh gtl gusi kot, sibuk duk ggt2 puting dia, duk isap jari dia, kadang siap msk dgn tgn2 sekali... kadang aku saja dengki letak jari aku,pun dia ggt2 gk...

kalu blh nk masuk sume ngn tgn2

kata mak tek mcm anak lion....

ngn sepenuh perasaan...

p/s: ini lah kegemaran terbaru si bolatku

19 comments:

Qhaifa Nur said...

ahaaa..jangan hisap jari, nanti kena babab..
takut kecut jadinya bila dok leka..

norhidana said...

k qhaifa nur- dulu dia sibuk isap puting...skrg nih kalu nk tdo je cari puting... kalu tgh main2 isap jari ngn tgn2 sekali... kadang sampai kecut2, abis bsh lencun tgn ngn air liur dia kak

Kakzakie said...

Tapi org tua-tua kata budak suka hisap jari kurang tangisnya Dana. Tak tahu juga kalau dia nak tumbuh gigi... belikan dia mainan yg diguna utk pertumbuhan gigi Dana. Liat dalam dia ada macam air carilah kedai baby banyak...

norhidana said...

k zakie- ye ke kak... tp dia mmg jarang nngis mcm dulu2 kak..kalu dh `ngoloh` jari mmg diam je dia...insyallah nnti dana cari menan utk dia ggt2

Papa Mifz said...

alahai comel nyer...:)

konde said...

duh comelnya... anak anak memang comel

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Fatin Mraz said...

si bolat..haha.. dah jadi bahan ni.. model utk mama dia.. hana, pggl apa..mama ke umi ke?
hehee

p/s: mmg cepat masa berlalu..

norhidana said...

papa mifz- si bolat mmg sntiasa comel di mata kami hehehe

konde- ya betul...tq jenguk blog saya...

fatin- bukan mama je tp makcik2 nyer pun suke ngusik... di bt gitu gini...

Dee said...

budak dlm 3-4 bulan mmg suka makan/hisap tangan kan..smpi kembang2 hidung ha makan tangan..hehehe..

lieyalatif said...

mmg baye2 aiyan ni suke hisap jari dana.....dayyan pun dulu gitu le....lepas ni ko tgk la, die berubah hisap jari kaki lak hahahahaha.....beriya2 tarik kaki nanti....

norhidana said...

k dee- hehhe itulah dia, kadang tgk sume nk msk dlm mlt, kalu dh bt aktiviti gini mmg dia senyap je... baik je

lieya-ahak2...skrg nih mmg ada la skit2 baru tarik kaki tuh...nk test blh tarik sampai mana kn

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

itu tandanya dia nak mintak kfc kot hihihihhhhh

norhidana said...

en sahrom- waalaikumussalam... hehehhe dia takde gg camne nk mkn kfc :P, pandai je ek en sahrom...

Cho Zila said...

dengan penuh peraasaan gitu.. anak lion... belajar menumbuk kot..

norhidana said...

k cho zila- aah kak, mmg pun mak tek dia bt jd anak lion pun dia tak kesah sbb dh sibuk mkn jari2 dia...

wahida said...

mcm anak lion yg sgt comel tu...
sungguh comel..mcm sedap sgt dia mkn tgn tu kan...

JaSSNaNi said...

alahai aiyan, comeynye camtu.. kiss sama baby aiyan sket.. :)

محمد رازيق said...

comelnya rayyan.. geram sy tgk kak.. ni makin x sbr nak jadi papa.. hehe :)

norhidana said...

k wahida- heheheheh itulah lion bby, mmg sedap tu la kak,sbb tu dia mkn ngn bersungguh2...tgn asik penuh ngn air liur je

k nani- heheheh tq aunty

mohamad razqi- mekasih dik, hehehe sbr2 dh jd papa nnti msti dpt bby comel gk