teman2....

Tuesday, December 6, 2011

aiyan gi tgk pemandagan luar

as salam sume kwn2

hari2 asik cite psl mkn je aku nih kn heheheh... kali nih nk cite psl kiteorang kuar aritu... selalu kalu bwk aiyan kuar gi kenek atau spital... tp kali nih kami kuar gi cowkit... tp aku jelah yg kuar, si bolat duk je dlm kete ngn mak ngah... saja bwk dia kuar gk...suke dia tgk pemandangan kt luar..tgk pokok2 bagai heheheh... tp takde amik gambar bnyak...

meh tgk si bolat aku nih

siap ngn topi lg tau,tp duk dlm kete jelah... mata bulat je tgk pemandangan luar

masa balik tu dh pnt sgt sampai tertido2 dia, tak bwk carseat sbb kete penuh..

p/s: nnti kalu kiteorang gi jln2 kiteorg ltk lg gambar bnyak2 yek...

13 comments:

mamasuri said...

hai..cekci aiyan g jalan2 pakai baju lengan pendek...sampai tertidur2 yek ..syok kan tidur dlm kete....hehehe..cam kakak suri...

Qhaifa Nur said...

jalan2 ye...
sesekali kena pandang luar ye sayang...

norhidana said...

emy- hehehe dia mmg kene pakai baju seksi sbb ada ruam... syok ada ekon katakan

k qhaifa nur- itulah kak... nk bwk gi mall tak berani jln2 dlm kete pun ok lah

Zana Nordin said...

sesekali bawa aiyan keluar pun ok gark dana
biar aiyan tengok pemandangan....he he he

norhidana said...

zana- tu lah ko,kadang sian gk dia... nnti dh msk 6bln ke atas baru blh bwk gi mall kot... suke dia tgk pokok2 kete2 tuh

Fatin Mraz said...

hehee..si bolat ni umo bape nih..


=}

saya baru folo sini~
jemput ke blog saya..

http://februaricinta.blogspot.com/

norhidana said...

fatin- si bolat ni dh 4bln lebih tp kecik je sbb dia tak berapa sihat...

tq ye sbb folo,nnti saya folo fatin pulak

sahromnasrudin said...

pinjam topi dia yg cute tue sekejap huhuhhhh

norhidana said...

en sahrom- pinjam jgn lupe pulang tau... tak pun belikan yg baru utk aiyan ek uncle

wahida said...

topi ngan puting dia tu comel jer...

norhidana said...

K wahida- hehehe tp topi tuh longgar tu kak...puting feveret tu kak,tukar lain takmo

Alin's In D House said...

bestnye aiyan dapat jalan2. sure seronok!

norhidana said...

alin- alah jln dkt2 je dik... tu pun duk dlm kete je dia... heheheh