teman2....

Monday, December 12, 2011

ini budak pandai belakon

as salam sume kwn2

selamat pagi isnin yek, monday blues...
nk cite panjang2 mls sbb bnyk keje menanti, nk cite psl si bolat aku nih... dia nih mmg teror belakon2 nih
kalu dia tak puas hati kt sapa2 msti dia akan bt dek je kt org tu,kalu nmpak org pegang kamera mmg mata dia tak kelip2 tgk kamera sbb tau sdng amik gmbr dia atau rkm dia, pastu kalu nk bg susu dia suk pura2 tdo... aduhai..anak2 selalu bt kami ketawa...


baru isap susu skit dh tido... ish2 geram


tp pelik2 tibe blh lak dia angkat kepala ni...mama ngn mak ngah dh gelak2

bile dh rasa cam kantoi pura2 tdo dia bt2 lentok lak...

p/s: baru aku tau gini lah cutenyer si bolat aku nyer krenah... mcm2 betul

16 comments:

mamasuri said...

hehehe....
mcm2 ko ni aiyan...geli hati aunty tgk ko...
apa2 mmg terbaik....
lentok baik punyer atas mak ngah tu yg tak tahan tu...heehhe

norhidana said...

emy- ahak2... teror kn anak buah ko belakon... skrg nih sibuk ngn gaya angkat kepala... asik nk keraskan bdn bile org dukung

Papa Mifz said...

Mmg seronok melayan ragam baby ;-)

~ataicha~ said...

memang seronok sebab anak2 membesar didepan kita kan.. so macam-macam ragam yang akan mencuit hati kita.. huhuhu

norhidana said...

papa mifz- aah mmg seronok... balik keje pnt2 tgk dia sengih dh rasa hilang sume pnt ...

Kakzakie said...

Cute Ayyan... dah semakin bijak. Mak Ngah dia pun bagus juga dah makin alert dah ye dgn anak sedara dia:)

norhidana said...

ataicha- betul tu... tiap2 hari ada je bnda baru dia bt...

k zakie- itulah dia kak... dia skrg mmg kamcing tul ngn mak ngah dia kak...

lieyalatif said...

keh keh keh ...comel2...pandai aiyan belakon yeak.....lawak pic pale tegak tu dana...kuat tulang aiyan ni heheeheheh...

betul ckp ko, karenah anak2 mmg melucukan...buat ilang stress kite.....

Qhaifa Nur said...

itu tandanya aiyan dah makin cerdik..

norhidana said...

lieya- mmg lwk ko,skrg mcm2 peel dia bt... mmg selalu bt kiteorg gelak... dia skrg mmg suke tegakkan kpala gitu

k qhaifa nur- insyallah kak

sahromnasrudin said...

nk pinjam hidung dia boleh??? heheheeee

norhidana said...

en sahrom- kalu uncle pinjam idung pecek aiyan kang tak ensem la aiyan...

JaSSNaNi said...

heheheh.. dik,, macam2 la perangai aiyan ye.. suke tengok.. pandai nak wat joke la tu.. hihi..

norhidana said...

k nani- aah kan kak, mcm2 perangai budak2 nih pandai je dia nk bt kite ktawa....

wahida said...

bijak anak ko nok...geli hati aku baca n3 ni....rasa nak cubit je pipi dia masa dia berlakon tu...hehe...

norhidana said...

k wahida- heheheh itulah kak, ntah mana lah dia dpt akal nk belakon2 gitu bagai