teman2....

Tuesday, January 3, 2012

selamat thn baru 2012

as salam sume kwn2,

hari kerja pertama di thn 2012.... camne yek rasanyer... heheh sama je sbb still keje di tmpt yg sama,
di opis yg sama, bt keje yg sama, juga msh lg jaga bos yg sama :(  hahahahk...

apa azam korang thn baru nih? aku? ntah ek apa ek...cume doa aku semoga aku jd mama yg lbh baik utk aiyan, jd isteri yg lbh baik utk edy juga semoga aiyan akn lbh sihat n gmbira thn ni....

tahun baru aritu kiteorang gi jln2 jusco, nk cari stroler si bolat ku... heheheh org lain blum dpt anak dh beli stroler, kami anak dh 5bln baru cari stroler heheheh... al maklum lah anak aku kan baru skrg nih aku berani nk bwk dia jln2...sblum ni duk umah je...
sambil2 tu mama dia cari hnbeg baru hehehehe (itu next ntry aku tayang ek)

baik je aritu si bolat aku tu... kalu tak sibuk melalak2 dia...


masa dlm kete nk pg jusco baik je pakai topi 

ni masa dh kuar jusco nih.. ilang dh topi tp baik je dia

tgk ini budak... baik je dia..puting tak lepas2

ntah apa2 lah mak tek ni kn.... 

balik time... baik je dlm kete pun

takde puting...jari lah pulak kn




ni stroller baru aiyan... kasi testing dulu

15 comments:

pena rozie said...

Cantik stroler baru....

lieyalatif said...

wah aiyan!!! dah panjang langkah yeak...yeay!!..nanti dtg putrajaya plak ye aiyan....lepakumah aunty, leh main2 ngan dayyan .....

alhamdulillah kan dana....dah bertambah kuat aiyan....sonok camni kan...alah ko, aku mcm ko jugak, beli stroller lepas dayyan keluar...siap bawak die n duduk test dulu, tgk die suke yg mane wakakaakakakaak

mamasuri said...

tahniah aiyan..
akhirnya dptjugak stroller nyer yer...

norhidana said...

pena rozie- tq aunty...

lieya- heheh blh aunty insyallah... tp nnti kite kene buli ngn dayyan camne heheheh
alhamdulillah ko, biar pun lmbt skit tp aku ttp gmbira dia dh mkin kuat, dh mkin cergas.. hehhehe itulah siap try test lg ek. mana yg sesuai

norhidana said...

emy- mekasih2 aunty.... ye ye akhirnyer mama kite beli gk sbb dia tau pnt dokong kite kalu nk jln2

sahromnasrudin said...

pas nie mama kne rajin lg bawa aiyan jejalan tau hihihihhh

norhidana said...

en sahrom- heheheh insyallah... tp try bwk dkt2 dulu tak berani nk bwk nun jauh kt midvalley tu... tkt dia meragam kang pyh mama dia heheh

Qhaifa Nur said...

senang ada stroller ni...

Alin's In D House said...

wah aiyan nampak birular. Pasnie bolelar jalan2 naik stroller. Tapi alin pakai stroller kejap jerk sebab Farisha tak suker nak duduk kat situ. Alin raser sampai die 6 bulan jerk duduk situ. Pastue tak nak.... last2 simpan stor... heheheh

norhidana said...

k qhaifa nur- aah kak senang...tp skrg ni mintak2 la dia suke ngn stroller

alin- hehehe takkan nk pakai kaler pink ke aunty heheheh... masalahnyer skrg ni aiyan dh 5bln pun heheheh...sblum2 ni kan dia duk umah je,skrg ni baru berani nk bwk kuar2 skit

ezzu said...

comelnye aiyan...hehehe..pe2 pun epy new year..moga thun nie lebih baik dari thun2 lepas...

Cho Zila said...

syioknyer dah jalan2kan.. mak lak dapat henbeg baghukan... bestnyer... selamat tahun baru yerk.. moga tahun 2012ni mendatangkan kebahagiaan kepada kita hendaknya...

norhidana said...

ezzu- mekasih2... eppy new year jugak... insyallah

k cho zila- syok mmg syok kak... hendbeg tu sbb yg lama dh sizen bebenor...ye kak, doa semoga thn ni lbh baik dr thn lps

Dee said...

bila ada stroller tu senang sketlah kan..tp anak2 dee dulu pun jarang guna stroller..ramai yg offer nak dukung..

norhidana said...

k dee- betul kak... senang skit kalu tak nk mendokong tu yg pyh, walaupun kck tp lenguh gk