teman2....

Sunday, January 22, 2012

hepy cny n hepi holiday...



as salam sume kwn2,

msti ramai kwn2 yg balik kg ni kan,al maklum lah cuti lama dhtu budak2 dpt cuti seminggu lak tu... best2
aku duk umah je,cny kali nih duk umah tgk tv jelah... sbb minggu dpn baru nk balik tganu,so simpan duit utk minggu ni takmo pg mana2... hehhehe

sabtu ahad papa keje, mak ngahh ngn mak tek udah balik kg...tinggal lah ber2 je ngn si bolat... aduhai bosan nyer,selasa nih baru umah riuh semula
ingt nk mule menjht mnik skit tp si bolat ni merengek je, al maklum sunyi agaknyer...selalu makcik2 nyer ada
bosan2 nih meh lyn feveret aku...tortilla ala kfc..

letak tomato+nugget+tlr mmg best

sian dia main sorang2

remote pun jd lah bt main,maklum takde kwn
p/s: hepy cny utk sume kwn2 chinese kt luar sana....

8 comments:

pena rozie said...

die isap putung...

norhidana said...

k rozie- dia mmg mat puting kak... hehehhe

ataicha said...

xpe... CNY ok je duk KL... sy pun di KL gak.. sorang2... wife dan Naufal balik kampung.. huhuhu

mamasuri said...

ala cian aiyan ngan mama...dok umah je yek...
takpe nnti minggu dpn balik ganu...cuti puas2 yek...

Tihara said...

sedap nye tortilla :)

Kakzakie said...

Bagi peluang Ayan besar sikit. Lepas tu bolehlah tambah satu lagi buat teman kan Dana...

norhidana said...

ataicha- heheheh itulah tak sesunyi masa raya kan, apasal tak ikut wife ngn naufal blik kg..

emy- uhuk2... itulah ujung minggu nih nk balik kg... hohohooi

k tihara- sedap3... lyn je kalu dpt mkn,lg2 time pns

k zakie- heheheh insyallah kak... uhuk

Cho Zila said...

sedap nampaknyer tortillatu.. nak buat cam gitu gak baru selera sikit makannyer....
sian si bolat kesunyian... ni dah meriah baliklerni..