teman2....

Wednesday, January 11, 2012

mama demam lak

as salam sume kwn2,

pe kbr korang?ada yg dmm selsema ke? maklum lah skrg nih kn musim... kelmarin si bolat aku demam, bile dia dh baik mlm td aku lak yg dmm, balik umh tibe2 muntah2 pastu rasa lemah longlai je bdn, tp siap blh mandikan si bolat tu dulu, dh siap pakaikan dia baju bg susu n dia tido, pas mkn mee grg mak ngah msk terus rasa bdn lemah sgt, ingt nk baring2 jap sblum maghrib tp rupenyer sampai ke mlm...

sedar2 kul930 bdn dh rasa pns, cek2 39 mmg pns nih, duk berselubung ngn selimut,telan panadol 2biji n tido
edy siap bg coolfvr aku sambung tdo lg, pg2 terjaga dh sjuk bdn pastu pns lg sampai 38..
dh tido, nsb pg nih dh sejuk... kalu iktkan mmg nk cuti tp sbb mikirkan bos aku yg tak berapa nk btl... aku pg keje lah
korang bygkan lah, kalu nk mc kene dtg opis dulu mintak sign bos... apa hal lah pulak

ni suhu pg td dlm kul4 lbh..

p/s: berjangkit ngn si bolat ku kot, nsb lah mlm td elok je dia tdo ngn papa dia...

11 comments:

lieyalatif said...

keh keh keh ..tegelak aku bace pasal bos ko tu...mmg tak betul laaa dana....kene plak dtg opis dulu...kalo gitu baik tak yah MC kan hahaahaha.....

get well soon okey...mkn ubat ikut time.....

mamasuri said...

lieya...bos ktorang mmg sangap...ala dana..g jer balik ..jgn nak dilayan bos yang tak brapa betul nak jadi bos tu...

sahromnasrudin said...

perghhh..itu bos ke bas huhuhuhu....jangan lupe pi klinik makan ubat ikut jadual ya

MaryaYusof said...

Ade jugak bos mcm tu ek...ni mesti kes tak caya staff... huhuuu Salam kenal & follow ~

Papa Mifz said...

Harap copek sembuh yer

Fatin Mraz said...

get well soon ya!

norhidana said...

lieya- mekasih2... bos aku tu mmg lain skit wei

emy- betul3... mmg sangap

en sahrom- ahak2 itu bus bis bos

mayra- mmg ada,saya sudah ada 1... huhui, tq sbb sudi follow

papa mifz- time ksh yek

fatin- tq beb...

Cho Zila said...

harap cepat2ler sembuh. si bolat dah ok yerk....
isyh kalau dah sakitkan nak buat camner boleh lak gitu..

intan_blur said...

olollololo..siannye..
tumpang simpati ye..sbb ade anak kan.
klu single lg.intan x simpati..hhahahahah ;)
moga cpt sembuh ye..take care ;)

norhidana said...

k cho zila- udah sembuh kak... udah kerja nih... mekasih yek

k intan- heheheh dh sembuh alhamdulillah... time ksh

a.samad jaafar said...

moga hari ni sudahpun sembuh..