teman2....

Wednesday, January 4, 2012

hendbag baru..handbag baru....

as salam sume kwn2,

ntry kali nih adalah ntry menunjuk2 ye heheeh... ntry nk menayang handbag baru.... hehehhe
al maklum lah aritu kn aku penah tayang handbeg merah CR aku yg dh mengelupas2... kesian kn ko... sadis tul lah... pastu aku tpaksa pakai balik handbeg CR lama aku yg kaler kelabu tu... at least tak nmpak la sgt mengelupas2 sbb kaler sama... akhirnya at last... dpt gk aku handbeg baru... takmo dh lg beli CR heheheh...

kali nih nk try HP lak... selalu beli kst ngn sandal HP je tp kali nih nk try hnbeg lak... aku nih kn suke handbeg yg beso gabak kan, almaklum lah senang kang nk sental botol susu, pampers anak aku (ye je sedangkan pg mana2 aiyan ada beg sndiri)..
handbeg ni memenuhi kritiria aku lah, tp dia tak bnyak compartment la ahak2... sume taruh taram kt situ sume... gsk lah kn...
meh2 sini tgk handbeg org menunjuk..

aku tak penah lg ada kaler gini...

ni lah dia... taraaaaaa

15 comments:

mamasuri said...

wah menunjuk2 yer...
hehehe...cantik2...harap2 kekal lama skit..
takpun sampai dpt gaji sbpa baru ...hehehe

Puan Fifiey said...

lawo..mesti mahal kan?

norhidana said...

emy- hehehe sesekali...biarlah kekal sampai setahun 2 wei...tak sanggup nk tukar hnbeg selalu...

puan fifiey- takde la mahal mana wei, sume org mampu miliki... kalu mhl mcm LV atau prada tu mmg tak mampu lah

Alin's In D House said...

wah2 taun baru dengan semangat beg baru. hehehheh. yerlar nati senang nak barang2 aiyan sekali kan... heheheh...

Puan Fifiey said...

saya pun hantu handbag jugak dana.. heheh... pantang jumpa mesti nak beli.. lepas kahwin sudah berjaya dikontrol encik suami..

Zana Nordin said...

ewahhh....cun ooo kaler dia
aku pun suka henbeg besar2 ni...
and now...tengah dok jatuh cinta ngan yg boleh sling.....

norhidana said...

alin- nyeh2... itulah kene kongsi ngn aiyan nnti beg itu (oh abislah)

puan fifiey- dulu2 masa anak dara antu gk lah tp skrg idak lah...lbh gile ngn kst dr hnbeg...

zana- mekasih2.. tgk cam cun je coklet nih... aku nk cari gk yg sling tp HP takde sgt sling meling nih

Tihara said...

salam kenal,

saya pna da handbag terkelupas kulit..sayang sgt dah 5 thn guna..tp terpaksa beli yg baru..tp bukan brad..yg biasa2 je kat kedai vern..hehe :)

Marsha~ said...

Woaaaahhhh... Bestnye henbeg baru...

Fatin Mraz said...

BEG BARU...semangat lah camnih..hehe

Papa Mifz said...

tahun baru...handbag pun baru la kan..:)

محمد رازيق said...

wah, akak ada handbag baru.. syok tu kak.. tahun baru, handbag pun baru.. hehe.. anyway selamat tahun baru kak. moga tahun ini lebih baik dari sebelumnya. inshallah kak.

sahromnasrudin said...

wah..ini beg raya cina erk...hihihihhh

norhidana said...

k tihara- tq sudi ke sini heheh ala hnbeg dana pun tak brand apa pun...jnji thn lama udah

k marsha- heheh akak tu lg lah umah baru...lg best tuh

fatin- heheheh... semangat gk kalu tak tgk beg lama tu yg dh sizen sgt ilang selera nk pg keje

norhidana said...

papa mifz- hehehehe ni tpaksa baru sbb yg lama dh uzur sgt

mohd razik- heheh time ksh dik, ni tpaksa baru..kalu dpt yg lain baru kire bonus tu ... selamt thn bru gk

en sahrom- heheheh tak la..beg taipusam hehehhe..