teman2....

Thursday, January 5, 2012

cuti rehat....rendang ayam

as salam kwn2,

pe kbr sume? arini aku cuti, nyeh2... org lain cuti nk urus anak sekolah tp aku...nyeh3 gi antar si bolat aku sedut kahak kt kenek... lgpun cuti msh banyak lg...itu yg amik cuti tuh..
dh alang2 cuti tuh aku pun terajin msk lah, kalu tak selalu adik aku je yg msk

arini kite lyn rendang ayam ala dana... mudah ringkas n sedap (puji diri sndiri)

rendng ayam paling simple

jemput mkn sume

6 comments:

Papa Mifz said...

nmpk simple tp sure sodap nih..:)

Qhaifa Nur said...

nak peha bole...
sedapnya..

norhidana said...

papa mifz- sedap2 hehehe (puji diri sndiri)

k qhaifa nur- meh2 ada lg seketul peha kt umah tu kak

Kakzakie said...

Harap Ayyan dah bertambah sihat.

Amboi tunjuk rendang aje... mana roti/nasi? Kakak kalau rendang bukan suka ayam/dagingnya, kakak suka kuah/rempahnya cecah dengan roti. Sedap tau:)

norhidana said...

k zakie- kene tunjuk lauk utama kak, yg sampingan takpe... heheheh dana tak kisah lyn ngn apa2 pun kak... sbb tu rendang dana simple je kak tak pkt, tak gune kerisik pun

mamasuri said...

sedapnyer wei...