Wednesday, January 16, 2019

WW pengakap ke mengakap

As salam semua kwn2,

Kelemauan masih ada sikit2 lagi, dek penangan demam selsema aritu, tp cayok2

Rayyan Izzan thn lps koko bertshirt je tahun ni dh baju lengkap, mengakap kata dia

pagi2 td sebelum kuar pi sekolah

mama kata aiyan jd apa, jd pengawas kata dia hehehehhe

tahun lepas tshirt je... masa ni susut lg, skrg dh bolat 

20 comments:

ejulz said...

terbaek abam pengakap.. hehe

Carly Fifie said...

Comelnya anak sis dengan baju pengakap. ~

Cik Puan Rrai said...

teringat masa sekolah cikgu wajibkan beli baju pengakap lengkap sbb join perkhemahan sekolah. huhuu. gigih p keluar carik dengan ayah..

I am LZ said...

Segak abam pengakap.. Spec macam-macam fesyen, pandai bergaya abang ni.. hehehe ;)

norhidana miswan said...

Ejulz- heheheh macih

Carly- mekasih dia dh terlebih comei pn hehehe

Cik Puan Rrai- baju pengakap siap topi rm70 kata laki akak, smlm baru beli

I am LZ- macih, dia mmg suka spek color2 terang gtu heheh... pilihan dia

aryan azra said...

wahh jadi mengakap ye aiyan, hensem sangat tuh pakai baju mengakap

Aiezza Sue said...

smart bergaya abang pengakap,..moga membesar ceria Dan sihat-sihat selalu,okey👍👍👍

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- hahaha macih kak...

Aiezza- mekasih, amin2

Warisan Petani said...

encem Aiyan berpakaian lengkap mengakap

aizamia 3 said...

Handsomelah dak Aiyan pakai baju lengkap Pengakap.. ;)

Marsha~ said...

alah sayang... dah pandai buat unggun ape ke belum?? agegegegege

ummipia.blogspot.com said...

comeynya aiyan...cute miut pakai baju mengakap

nurbijen said...

GWS dana..
Alololo.. ensem sangat Ayyan dgn baju pengakap dia..
Iye la, tahun ni nampak bulat sikit...

norhidana miswan said...

Wak WP- mekasih wak

k Aizamia- heehehe macih kak

K Marsha- hahhah compom la belum kak, main api suke lah

Ummipia- macih... cute sbb perut ngn pipi tuh

k Nurbijen- tulah darjah 1 dia punya naik bdn mcm apa

Adinda Baizura Mazlan said...

Comelnya dia...

Join segmen ni jom http://adindabaizuramazlan.blogspot.com/2019/01/segmen-drop-your-link.html

AzianKhalil said...

ala comelnya diaa...
anak2 mama yan pun pengakap.

Akashah Kassim said...

Si pengakap comel

adianiez AIDA said...

alahai comel :)

hungryworm__ said...

permisi min numpang share ya :)
Hayyy guys...
sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
di DEWAPK agen judi terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^


tenku butang said...

Wah lepas ni selalu lapi berkemah yea.. masuk pengakap ni best kan