Tuesday, January 15, 2019

pembantu cikgu

As salam semua kwn2,

Maaf ye kwn2, semalam aku CR, demam... demam awal tahun... moga lps ni terus sihat sejahtera hendaknya.  Dapat wassap ni minggu lepas dr papa aiyan, cikgu yg wassap kt papa.  

Nampak ada budak tu berdiri kt depan sambil mengajar kwn2/....  
Bila baca wassap cikgu tu, mama rasa bangga pun ada, kelakar pun ada jugak... 
moga anak mama ni terus jadi pelajar yg bijak n baik... 

bukan main dia kan... 

senyum meleret bila mama baca wassap nih

sampai terbatuk2 dia... bersungguh mengajar konon nya



15 comments:

  1. bagus aiyan.. kelebihan disebalik sedikit kekurangan.. alhamdulillah .. budak bijak ni..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. semoga aiyan terus cemerlang :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah Aiyan.. acik tumpang bangga tengok.. ;)

    ReplyDelete
  5. Fieda- alhamdulillah... amin

    Ummipia- heheheh boleh la sikit2 kak, tp tu pun kadang ke laut

    en Ejulz- amin2, mekasih

    k Aizamia- mekasih kak

    ReplyDelete
  6. UNTUNG CIKGU DPT PEMBNTU BIJAK

    ReplyDelete
  7. Boleh jadi pelajar yang cermelang aiyan ni ..

    ReplyDelete
  8. Wahh..hebatnya Aiyan. Sejuk perut mama nandung Aiyan. Bijak dan berkarektor

    ReplyDelete
  9. Aunty tengok gambar ni pun tumpang bangga dgn Ayyan...
    Keep it up :)
    Moga terus maju jaya yer Ayyan :)

    ReplyDelete
  10. wak WP- mekasih ye wak

    k Paridah- alhamdulillah kak PI

    Carly- amin2

    Azian- amin, alhamdulillah

    k Nurbijen- mekasih kak... amin

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah.
    kalu aida pun, baca wasap gitu, sejuk rasa hati kan.
    bersyukur sgt2.

    ReplyDelete
  12. permisi min numpang share ya :)
    DEWAPK^^ agen terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :)
    :)

    ReplyDelete
  13. cikgu dapat pembantu baru yea.. senang kerja cikgu.. pembantu pun rajin dan ikhlas.. terbaikk

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...