Wednesday, January 2, 2019

Go`bang maju temerloh

As salam semua kwn2,

Selamat tahun baru 2019.... 😍

hujung cuti sekolah baru dpt bwk aiyan pegi jalan2, dia tak kisah pun sebenarnya tp dia excited bila nampak hotel hehehhe... 

Edy susah nk cuti sbb dia kene siapkan projek yg nk mula digunakan tahun 2019, pastu kami nk pindah rumah, jadi terhad sikitlah jln2... sibuk kemas2 umah sikit2

Sabtu pagi tu lps sarapan kami gerak ke temerloh, hotel aku dh booking siap2 kt agoda, singgah gobang maju sbb ada org tu ngidam mkn patin tempoyak, menu semua dia yg pilih... 

Ahad tu lepas chekout pun dia ajak ke gobang lagi, sibuk nk makan udang galah yg bsr ... pun menu semua dia yg pilih... dia punya ngidam tu mcm org peknen ko.... huhuhuhu

set nasi dia... rm2.50

ni set masa sabtu, dia amik udang kecik je sbb dia lum cucuk duit aritu... patin tu mmg sedap

siput dia sedap tp pendek sgt potongnya... ssh nkk menyedut

mmg mudah nk pergi kt kedai nih, tempat makan pun luas cuma paking je sikit

ni menu hari ke 2, ahad tuh... pun dia yg pilih

talapia grg ni sabtu ahad kami amik menu ni, sbb aiyan nk mkn ikan ranggup... rm15 seekor

menu hari ahad, tgk besar kan udang tu... 

3 ekor je tp mmg besar gabak lah.... kita pilih yg mentah pastu bgtau nk mkn apa baru dia masak
3 ekor ni rm79
ada macam2 harga, nsb la laki aku tak amik yg 5 ekor rm100 tu... aduhai

9 comments:

Mrs. A said...

errrmmmm... semua nampak yummy!
Sesiapa yang ada gout kena hati-hati ni

Inani Hazwani said...

Wahhh jalan jalan ke Temerloh eh kak Dana. Puas hati makan udang besar macam tu

norhidana miswan said...

Mrs. A- tulah dia, klu gout rasakan lah kesakitannya

Inani- aah yg dekat2 je nani, yg jauh2 tak dan...

ejulz said...

wahhh.. sedap :)

Kakcik Nur said...

Boleh tahan juga harga makanannya tu... :)

norhidana miswan said...

en Ejulz- mmg sedap

Kakcik Nur- makanan lain kira murah cuma udang galah tu mahal kakcik, tp udah edy ngidam biarkn jelah dia

Marsha~ said...

bestnyaaaaaaaa udang tuh!

Warisan Petani said...

Nampak sedap2 semuanya.
Wak memang suka ikan2 darat ni.

hungryworm__ said...

permisi min numpang share ya :)
Hayyy guys...
sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
di DEWAPK agen judi terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^