teman2....

Thursday, October 8, 2015

photo diary... terkenang

as salam sume kwn2,

Eh arini nape ntah tibe2 ter emo.... terbelek2 gambar lama2.... ter sedih eh ternngis lak....
aku mmg ratu air mata....

terimbas kembali saat aiyan mula2 msk ward masa dia umur 2bln lebih...
pertama kali kami tahu aiyan ada vsd

dari saat itu, tiap2 hari aku doa moga aiyan tak perlu di operate tp.... Allah yg Maha Mengetahui segalanya....

Kira arini kite layan ntry airmata yek... sbb sepanjang bt ntry nih airmata mengalir tak benti2....

masa nih aiyan baru 2 bln lebih.... 15 september 2011 aiyan msk ward

sian tgn kecik nih... sampai biru2... smpai skrg msh ada kesan parut nya tau

hari terakhir dlm ward lps 8 hari duk ward.... 

2 thn lps tuh.... keputusan yg bt aku tak keruan... paed kt hkl bgtau aiyan kene op jgk

lps 2 hari op kt IJN.... ni lah saat pertama aiyan suke otomen... 


gambar yg sentiasa bt airmata aku mengalir kalu tgk... oh betapa banyak airmata aku jth masa kt IJN
lps 3 ke 4 hari dia dh boleh jln sendiri n main kt dlm bilik nih....
masa nih rasa syukur walaupun dia paling lambat kuar dr ward

gambar minggu lps.... alhamdulillah... aku tak penah sangka anak kecik ini dh sebesar ini
 moga dia terus diberi kesihatan yg baik 

10 comments:

Kakcik Nur said...

Alhamdulillah, Aiyan nampak lebih sihat sekarang dan semoga akan terus sihat sepenuhnya...

Kakzakie said...

Harapan semua Dana mahu Aiyan terus sihat dan ceria.
Tengok dia happy kita pun lega.

Nafira usof said...

tetiba jiran sebelah potong bawah pulakkkkk!
huhuhuhu.. kita sebagai mak nih mmg sensetip kalo citer soal anak kan~
memang emo terlebih.. huhuhuhu

moga Aiyan membesar dengan sihat. amin~ Aiyan kan budak kuat!

Fieda Zan said...

Semoga aiyan sihat selalu Dan diberi kesihatan yg baik..amimmmm

aTieYusof Family said...

sebak plak kak..
moga Aiyan terus diberikan kesihatan... aminn...

wa said...

Memang sedih bila tengok anak kecik masuk wad..alhamdulillah....dia dah sihat...moga Aiyan terus membesar bagai johan....hehhehe..salam kenal :)

wa said...

Memang sedih bila tengok anak kecik masuk wad..alhamdulillah....dia dah sihat...moga Aiyan terus membesar bagai johan....hehhehe..salam kenal :)

Zulfadly said...

IAllah, moga kesihatan bertambah baik budak kecik tu,amin

iryanty ahamad said...

Tak sanggup tengok baby kena cucuk

norey said...

semoga aiyan terus membesar dengan sihat..
tersentuh sangat tgk pic....di usia aiyan menerima dugaan begini...