teman2....

Monday, October 5, 2015

Saya anak Johor

as salam sume kwn2,

arini pg keje jln clear je, almaklum lah sekolah cuti 2 hari... tp bile lak kite2 yg keje nih nk cuti jgk mcm bdk2... i is jeles ok....

xde mood nk bt cite panjang2.... nk setel keje skit... pastu ngn tgri ni ada perhimpuanan bersama menteri lak... aduhla nk menapak lak ke dewan perdana felda nun.... malas betul lah teman, udahla jerebu panas lak..... hmmmmm

aku anak johor... aiyan anak kl sbb lahir kt HKL tp kire aci kan jd anak johor bila mama duk belikan jersi JDT je hehehhe

cari jersi terengganu yg baru takde stok lak... jd JDT dulu heheheh

16 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik anak Perak tapi anak-anak kakcik semua lahir di Kuala Lumpur... :)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Segak aiyan pakai jersi JDT.

OhPanduan said...

Bagi anak sekolah cuti. Kita semua kena kerja.

Jobdirumah Buat Duit said...

Nanti besar aiyan boleh jadi pemain JDT pula. Nanti ke terengganu baru mudah nak jumpa jersi sana.

Kakzakie said...

Bila besar entah di mana Aiyan tinggal
Kalau Johor cucu Dana Johorlah
Kalau T'ganu cucu Dana T'ganulah..

iryanty ahamad said...

Yan pun anak johor..kak..luaskan kuasamu

aTieYusof Family said...

Seronok nya jadi anak Johor..ada raja yg sgt sy kagumi... :)

Daddy Ziyyad said...

Yeayyyyy..JDT!!!

Nafira usof said...

jersi bola JDT ke tuh??
baru tau nih. nape x tulis JDT? ke zura yang x perasan.
lawa gak warnanye.. cam bende ganu dah tuh.. hitam putih. hehehe

Zulfadly said...

saya kl, mak saya johor, saya tetap KL, hahaha,

aizamia3 said...

akak lahir di KL tapi dibesarkan di N9.. ;) akak tetap anak kampung.. ;)

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- kire anak kl lah tu kakcik hehehe

PMDR- segak, dia pun pandai demand nk pakai baju bola

OHpanduan- huhuhu nsb taska tak cuti, kalu cuti akak pun kene cuti

Jobdirumah- ehehehe blh ke org rabun nk jd pemain bola nih....

k Zakie- itulah kak, kt kl agaknya....

Iryanty- betul2.... mak abahnya takde baju bola aiyan lah jd mangsa

Atie- walau anak johor akak menetap kt kl... tq kagumi sultan akak

DaddyZZZ- amboih dia

Nafira- aah dik, ada jersi utama warna merah biru itu aiyan dh ada

Zulfadly- hahahah... yelah kite tak geng

k Aizamia- dana pn sama kak....

saly said...

Wah segak aiyan pakai jersi jdt..
Atomen aiyan msti ade hihiii

mshazadoes said...

kak pinjam atomen...hihihi

tiga lalat said...

aci jeer ;p

hainom OKje said...

Kalau maknya Johor, dengan anak anak sekali kita hangkut balik Johor Dana....hihi Edy tinggal kat KL hihi....suh dia balik Terengganu haha