teman2....

Tuesday, October 27, 2015

Jajan sedap nih

as salam sume kwn2,

selamat hari selasa, smlm maaf takde ntry sbb ada lawatan ke DCA airport subang....

Jd nyer baru arini dpt membuat ntry yek....

Kalu tgk nih agak2 korang rsa apa2 tak?
Jajan zmn2 aku kecik nih... dulu2 mana ada jajan cam skrg nih...

ni kalau dapat asam boi merah lg syok... perkkkh

6 comments:

Kakzakie said...

Heee... eleh kakak dulu pun samalah Dana
Ingat lagi sampai kocek baju bertelang dgn asam merah sebab plastiknya kan boleh terbuka.. Kadang makan dengan kedondong pun sedap kan.. gigit rangup bila dah digosokkan asam merah. Kenangan betul:)

Nafira usof said...

Ya Ampunnnnnnn.... kecur ailio nih hah!
laju jer meluncur keluar. sedapnyeeeeeee.
kalo dpt asam boi yg manis.. memang layan lah!

tiga lalat said...

kecur je wak tenok jajan asam boi kecur2 gituuu., huhu2

aizamia3 said...

ri tu dah tengok dalam FB.. ni dalam blog pulak.. saje tau Dana ni.. hehehe..

hainom OKje said...

Tengok gambo pun dah kecur ayaq liuq ak tau.....
Okje kurang suka asam Dana, tp kalau Pak Jilapah, mmg ngalahkan mak hihi

LYAfrina said...

aummm..cedapnya ni..msam2 masin