teman2....

Thursday, October 15, 2015

Photo diary lagi

as salam semua kwn2,

Salam maal Hijrah 1437 bt semua kwn2.... ada yg sambung cuti ke arini? rasa mcm arini hari isnin lak hehhe... asal cuti je rasa dh sabtu dh...

bila usia dh makin meningkat nih, nk amik gambar pun dh makin malas.... hp dh tak berapa nk dkt ngn diri, nk amik gambo rasa mcm eh... mls pulak... dulu masa muda2 bkn main rajin ngambik gambo klu pg mana2...

Udah2 mari layan PD, kali ni banyk gambo nih....
tak tau mana dia dpt idea, bwk kerusi meja mkn ke blik utk amik tabung dia atas almari baju huhuhu


mule2 dia amik yg kecik nh dulu... pastu tak puas hati amik yg beso lak

ptg tu dia jumpa lak tabung syiling papa.... nsb lah sempat sembunyikan separuh duit tuh


masa kt IJN, sementara tunggu no kene panggil dia duk sbk main dulu... hepi jelah dia
Balik dr IJN kami benti mkn kt Giant tmn Permata, mmg cari tmpt menan kt depan foodcourt...
kete2 nih free tak pyh msk syiling dh gerak sndiri

sedap layan mee celop kt sebuah kedai siam...... pds tp menyelerakan 

tingin nya nk dtg semula kt Kuala Terengganu n duk kt chalet tp pantai nih....
dulu masa edy keje kt KT rajin jgk ddk sini... ni nk pg situ ngn aiyan lak
tibe2 tingin nk mkn jeruk mangga asam boi... gigih buat sndiri

ni lak membe kt KK yg tayang kedondong asam boi sbb ssh nk jumpa mangga muda kt sana katanya
tiap kali aku bukak spek kt umah maktek msti gelakkan aku kata mata aku mcm mata ikan emas huhuhu...
aku tgk mcm ok je... tp tak tau lah di mata diaorg kan

15 comments:

lieyalatif said...

same laa dana....aku pun makin liat nak amik gambar...tapi pikir syg blog amik laajugak hahaahahah....

wey mate ko lawa...cer try pakai lens pastu pakai eyeliner...serius mesti lain rupe kooo...

amboi aiyan byk tabung tu...jom belanja aunty kehepsi ekekeekekekeke....

dana jeruk ko buat aku kecur wey.....

cheq da said...

Mengidam ker ni dana..sedap nya jeruk..

norhidana miswan said...

Lieya- lawo lah sgt, tak reti ko pakai lens... pnh try berejam dpt msk belah kanan belah kiri tak msk2... itu tabung je banyak tp duit takde dh simpan siap2 tinggal yg siling2 je...

Cheqda- aah cacing dlm perut ngidm kak hehehe... tibe2 tingin itu yg bt kak

aizamia3 said...

Comel je tengok dak Aiyan bawak botol susu besau tu..
Dapnya tengok asam tu.. sambil menaip ni telan air liur dibuatnya.. ;)

Kakzakie said...

Aiyan selagi sihat tak reti nak dok diam. Tak apalah Dana biarlah janji buat yg bahaya. Dia sihat Dana nak bua tapa pun senang hati. Nak buat mangga asam boi pun tak ada masalah siapa nak kacau kan..

Inani Hazwani said...

Sedapnyaa mee celup. Lama tak makan. Mangga asam boi tu pehh pehh pehh

Amy Hilmirda Daud said...

Terliur tengok mangga ngan kedondong tu Dana...
Banyaknya duit syiling.

norhidana miswan said...

k Aizamia- tu mmg feveret dia menyepahkan duit syilng

k Zakie- betul tuh kak, dia mmg kalu suh ajak jln mana reti duk diam... hehehe

Inani- ni pun akak rasa cam lapo lg nih tgk mee celup tuh

k Amy- heheheh diri sndiri tgk pun terliur kak... duit syiling papa aiyan tuh...

SEO Expert Pakistan said...

what a cool photo.Excellent working
http://www.auratrends.co.uk/
http://grabbit.com.pk/

Daddy Ziyyad said...

Apa nama chalet tu ya?
Saya pun dah lama tak ke KT...teringin nak cuba chalet tepi pantai

Maria Firdz said...

Terliur tgk pelam tuh.. Dah lama tak makan nih..

norey said...

sedappnya jeruk..terliur plak dana...

dana..try buat lasik..senang xpayah fikir dah...hehehhehe antara berani dengan tak je la...tapi boleh ...

NEKCIK said...

mata ikan emas cantik lah tu Dana..he..he

aryan azra said...

kecur ailio akak tengok mangga asam boi tu...

iryanty ahamad said...

Aiyan sakit jantung ke kak...