teman2....

Friday, October 30, 2015

Hantu Stokin

as salam sume kwn2,


korang penah jumpa ngn HANTU STOKIN? jeng jeng jeng... kalu tak penah jumpa nih aku tunjukkan 2 ekor hantu stokin hehehhe

Aiyan mmg suke main ngn stokin, suke balut otomen ngn stokin pastu kalu jumpa mak tek nyer stokin dia pakai.... kadang dh mcm ibu dlm pantang lak kui3.... 


gigih nk masukkan otomen dlm stokin tuh

nsb lah berjaya kalu tak... mmg dia ngamuk lah sambil nngis2

otomen ngn rasaksa yg di jdkan antu stokin.... sian diaorg ber2

pencipta hantu stokin gembira ngn hasil kerja nya

p/s: dpt ke idak nk balik kerteh cuti deepavali nih

11 comments:

Bbwana adienia said...

Hihi..comelnya hantu stokin..kesian otomen tu..^_^

aTieYusof Family said...

Salam Jumaat Kak..
haha..comell Aiyan buat hantu stoking kat otomen tu... bijak dia.. :)

aizamia3 said...

memang kreatif tapi auntie lagi suka biskut dekat belakang Aiyan tu.. hehehe..

Nafira usof said...

hahahahahahahahahaha..
comel lah Aiyan nih. Untie ingat Aiyan yang pakai stokin.
upernye bungkus otomen yer. hahaha

Kak~ kalo ginni gayanye.. konfem stokin sokmo hilang kan! kan! kan!

Kakzakie said...

Hihi... kreatif juga bujang Dana ni
Dapat buat mestilah suka - puas hati kan Aiyan kan..:)

Diana Rashid said...

hahah..lawak pulak dah rupa otomen tu bila dok dalam stokin..ni kes buli nih..heheh

saly said...

Hahahaa kreatif aiyan.. lawak tngok rupe atomen dikerjakn aiyan

norhidana miswan said...

Bbwana- kan antu stokin nih tak tkt

Atie- tp sian otomen ngn resaksa tuh

k Aizamia- heheheh alamak malu nyer

Nafira- dia mmg pakai stokin selalu kalu jumpa stokin

k Zakie- yelah kalu tak blh bt dia punya ngamuk tuh aduhla

Diana- tp comei jgk jd nyer hehehe

Saly- itulah... sian otomen nmpak tgn je

aryan azra said...

comel je otomen ngan rasaksa dalam stokin tu

hainom OKje said...

Hihi....samalah yek hantu dengan sawan setokin ni....dua dua pun pantang jumpa setokinkan....
Kreatif si Ayyan ni bagus!

LYAfrina said...

haha..aiyan.aiyan