teman2....

Monday, November 2, 2015

sabar seorang kakak....

as salam sume kwn2,

selamat ber hari isnin ye kwn2...
arini layan je rasa almaklum bos 2 hari takde, harini ngn esok dia ada meeting kt perak.
PA dia bersenang lenang lah walaupun keje ada tp rasa rilex je... tp kan bos aku ni ada ke takde sama je hehehehe 

Nk cite psl maktek sebenarnya, gelagat adik2 aku tp skrg yg paling dkt si maktek ni lah
dia kalu nk beli kain ke hbeg ke sibuk lah mintak pendapat aku... ni kisah smlm mintak pendapat dh bg pendapat tp siap suh pilih smpai ke ... eh... mcm aku nyer hbeg pulak

Mari kite lyn kisah nye sabar seorang kakak....
melayan dr kul 1 ptg smpai kul 2 nk milih hbeg nih... udahla nengok kt wassap je...

ini dpt kt fb...  mmg betul pun rasa aku lah sejak dh makin tua nih



ni gambar 1st dia wassap... mmg aku kata no no no

gambar kedua... mcm ok tp plain sgt kot bg aku... 

ni bg aku beso sgt utk si katek yg keding tuh

pastu dia tunjuk nih... mcm ok jgk... tp nk tau dlm dia camne

ni gambar last... tak sesuai lak kt mata aku

pilihan akhir maroon yg kedua td... tp komen aku nmpak besar sgt kt dia yg keding tuh
dlm 5 beg nih aku pilih maroon ngn elle tuh... tp aku suke yg warna maroon kot sbb dia asik warna coklat je


bile dia bgtau elle ada warna maroon... ya ini lah pilihan aku...
 eh beg pilihan maktek



15 comments:

aryan azra said...

cantik beg yang dipilih tu

emy pokden said...

cantik2...
puas hati tu..
aku takde handbag marron lagi..
camno?

norhidana miswan said...

Aryan Azra- itulah.... nk milihnya akak nyer yg fening

Emy- yolah sapa yg plh kan... apa lg mintak kt pokden hb maroon seketui dua ek

aTieYusof Family said...

wahh..cantik pilihan beg tu..suka nengok..
mesti selera akak ngam dengan adik.. tu yg sllu tanya pendapat akak..hihi

nurbijen said...

Untung ada kakak yang rajin melayan....
Memang patut sgt Dana jad tempat rujukan... Pandai buat pilihan :)

Kakzakie said...

Itulah dikatakan org ada kakak
Tapi kalau jenis kakak yg tak mahu melayan mana adik nak manja/bertanya
Adik pun tahu dgn siapa dia nak bertanya..

norhidana miswan said...

Atie- selera tak la sama sbb akak selera org dewasa tp dia mmg ngada2

k Nurbijen- nk wat camne kak, dr dulu lg dana suke manjakan adik2

k Zakie- itulah kak, adik2 jns amik kesempatan atas kakaknyer hehehe

iryanty ahamad said...

Cantik beg tu

iryanty ahamad said...

Anak sulung jadi tunggak keluarga jika ibu ayah tiada...jadi contoh pada adik2...tapi ada anak sulong jadi perosak keluarga..nauzubillah

Daddy Ziyyad said...

Ok la tu pilihan akhirnya....cantik...sesuai...hihih

hainom OKje said...

Cantik jugak pilihan maktek dengan pilihan kak long tu yek....Jadi kak Long gitulah agaknya Dana....okje tak de pengalaman hihi

Pengobatan Jerawat said...

tas nya bagus-bagus

tiga lalat said...

besar beg mcm bawak pasubunga., tapi adik keding tu mmg maness jerrr ;)

norhidana miswan said...

k Iryanty- hehehe btl tuh kak, anak sulung banyak yg perlu di jaga

DaddyZZZ- berani nk ckp tak ok doc, pnt akak nyer

k Hainom- maktek berserah je kak dana yg kene milih kn

Pengobatan Jerawat- ya... terima kasih

3 lalat- hehehe pasu bunga hahhaha... biasalah wak semua blh isi

LYAfrina said...

tantekkk