teman2....

Wednesday, November 11, 2015

WW Kudapan balik kg

as salam semua kwn2,

selamat hari rabu.... 
smlm baru sampai dr kerteh, fkr2 nyesal lak tak amik cuti hari rabu hehehhe...
dasar mls keje


otw balik kerteh.... kudapan2 kene ada kalu nk jln jauh blik kg... 

tamak ko, semua dia nk mkn..... 

13 comments:

hainom OKje said...

Tu kudapan ayyan....mama punya kudapan mana? Mama punya mesti sata, kopok leko, sotong goreng tepung ek....Sedap pulak bila bayangkan Dana mak pulak yg kemecer ni...

Kakzakie said...

Aiyan suka makan jenis jajan macam ini - tak kisahlah Dana janji tak meragam
Kalau anak kakak masa kecik dulu sukanya roti. Satu bakul bekas susu penuh dgn macam-macam roti (3 org bayangkanlah..)

iryanty ahamad said...

Maruku panjang tu sedap..minta sikit aiyan :-))

dalila said...

hamboiii..penuh tangan tuu..xtau nk mkn mn satu tu..hihi

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Wah..macam-macam ada kudapan tu.

Jobdirumah Buat Duit said...

Suka betul Aiyan dengan kedapan yang akak sediakan.

OhPanduan said...

Sedpnya Aiyan makan. Nak sikit..

Atie Yusof said...

hihi..banyak kudapan Aiyan...nak sikitt.... hehe

Siti Rohaida Yusof said...

wah...best la dia..

aizamia3 said...

boleh geng dengan auntie lah macam ni.. ekekeke..

raihanah said...

anak2 sukalah jajan ni

saly said...

Amboii2 aiyan hihihi yg mana satu nk perabis tu.. ooo..k.dana org kerteh ea.. senegeri lar kite trganu, saly org pulau duyong

norhidana miswan said...

k Hainom-mana ada kopok leko sotong tu bagai kak, ni baru nk otw balik kerteh heheheh

k Zakie- roti gardenia yg 80sen ataupun twiggies pun dia minat kak.... cuma kadang mkn sampai mlt penuh sangat blh muntah... mkn jajan gini kire senang kawal

k Iryanti- mmg sdp... pds2 manis

Dalila- itulah tamak... tp jnji dia senyap ok lah tuh

PMDR- hehehe bt penyenyap aiyan

Jobdirumah- alhamdulillah suka ja

Ohpanduan- mmg sdp..

Atie- itulah ptt mkn satu2 ni semua dia bukak nk mkn

Siti ROhaida- kene ada kalu tak tak reti duk diam

k Aizamia- hehehe boleh2

Raihanah- mmg suke... tp kadang bila takmo dia tak pandang pun

Saly- bukan, akak org johor suami akak org kerteh