teman2....

Wednesday, November 25, 2015

WW Berpantang Chikenpox kt umah

as salam semua kwn2,

mari layan aktiviti kt aiyan kt umah sepanjang kene chikenpox...





tgk cite oltromen kt hp lama mama...

lukis otomen ngn rasaksa

otomen versi aiyan... mcm labah2 dh

melukis apa2 yg boleh... jnji dia tak meragam

gaya tido org chikenpox

tido ngn anak2 sekali

9 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kesiannya Aiyan..
Semoga cepat sembuh ye sayang..
Kreatif juga melukis tu Dana..
Tak pe lah wlpn macam labah-labah hihihi

Qhaifa Nur said...

Aiyan cepat sembuh tau...
lama2 pandai lah dana aiyan melukis tu...

Kakcik Nur said...

Semoga Aiyan cepat sembuh sepenuhnya...

norhidana miswan said...

k Nurhayati- alhamdulillah dh pi taska kak arini

k Nur- meksih kak...

Kakcik Nur- mekasih kakcik

iryanty ahamad said...

rajin aiyan melukis...bukan senang nak melukis...

siap diselimutkan ultraman tu..huhu

lieyalatif said...

hahahaha tang tdo dgn anak2 tu comel dana....bapak tak pe tak yah pakai selimut...tapi anak kemain diselimutkan heheeheheh....

aku rase aiyan ni kreatiif orgnye...pandai melukis....dayyan tak minat melukis sgt....

norhidana miswan said...

k Iryanty- dia lukis hentam keromo je kak

Lieya- itula, dia tido mlm kt blik siap bwk anak2 dia tau.... penuh tilam...
kretif lah sgt lieya oi... dia hentam saja tuh

aizamia3 said...

comel tengok dak Aiyan tdo.. penuh gaya.. bersilang ko kakinya.. ;)

hainom OKje said...

Mcm tak naik banyak ye Dana CPnya.... Tak nampak pun. Senang bila dah kena sekarang ni. Dulu okje dah anak dara baru kena