teman2....

Thursday, November 26, 2015

Photo diary makan2


as salam semua kwn2,

Selamat hari khamis yek, arini rasa mcm baru ari rabu lak... smpaikan terlupa nk memakai baju batik kui3... dasat btl nyanyuk

Ari aku cuti jaga aiyan tu kan lama, aku takde nk bt apa bosan bt lah makanan je kt umah... huhuhu 

Awal2 tuh msk sup2 jelah, udah org tua2 kata jgn menumis ke goreng2 ke.... jd itu yg PD psl makanan je 


ari sabtu lps aiyan nyer CP dh kering bt donat lah.... bosan wei duk umah je

lps aiyan tdo baru dpt lyn.... nasi ngn sup ayam boh sambal kicap 2 sudu

Pengat pisang ngn keledek... 

donat bt ari ahad lak, sbb yg sabtu tuh sekejap je abis... org CP pun suke mkn donat

aku gune cetak nih utk bt donat bintang


skrg tgh famous pirate coffee nih, lg2 tgk kt fb membe2 yg duk johor... sdp jgk pekat likat memikat...


12 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Rajin sungguh lah dana..
Banyak kudapan utk si Aiyan..
Alhamdulillah dah semakin sembuh ye..

aizamia3 said...

Pelbagai bentuk donut yang menarik tu.. ;)

iryanty ahamad said...

Cantik pulak donat gaya bintang...nak cari jugalah cetak ni...budak2 mesti suka makan kalau ada bentuk selain bentuk tayar

wahida said...

sedapnya sup ayam letak sambal kicapppp...lap ailio...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Sedapnya sup pekena dengan sambal kicap. Padanan yang secocok kata orang.

Jobdirumah Buat Duit said...

Sedapnya kuh akak tu. Nak rasa sikit.

OhPanduan said...

Nampak sedap aje nasi tu bila petang-petang macam ni.

Daddy Ziyyad said...

kat mana nak cari Pirate Coffee tu ya?

norhidana miswan said...

k Nurhayati- bosan duk umah itu yg jd gitu kak

k Aizamia- heheheh nk suh si aiyan tuh mkn... tp dia pilih yg bolat je

k Iryanty- betul2... tp yg ada bentuk bintang pun ok jgk

k Wahida- org johor mana blh pisah ngn sambal kicap kak

PMDR- sdp2

Job- meh la dtg umah

Ohpanduan- kalu pagi2 tak sdp ke dik oi

DaddyZZZ- tak tau lah doc, aritu ada tp2 jln tuh je... kt kl dh banyak tmpt jgk lah doc

hainom OKje said...

Dah katanya rajin masak ek hihi....mmg tepung ajelah awak hadap time cuti ye Dana hihi...

Lama tak makan pengat pisang . Pak mertua mak suka tu... Tak jumpa lagilah Pirate Caffe kat sini

aryan azra said...

donut star...cantiknya anak2 mesti suka ni

pengat pisang tu sedappppnya la hai

Cikna said...

Cikna pun dh pandai wat donut skunk ni,sng je kn.... Kopi tetap best nk2 yg kaw