teman2....

Wednesday, June 17, 2015

Temosa/ semosa / karipap isi ikan

as salam sume kwn2,

Korang pandai bt tak kuih nih? penah makan? blh jd juadah berbuka puasa nih

Kuih yg popular di pantai timur... bffku bagi nih dr kuantan..
intinya serunding ikan... lahai sedap nyer

p/S: Selamat Menyambut Ramadhan kwn2.... moga kita dpt menjalani ibadah ini ngn sempurna...

6 comments:

Diana Din said...

lahai sedapnya..rindu nak makan ikan bakar kat kuantan..

Kakzakie said...

Memanglah sedap ni Dana
Jgn bimbang kalau macam kakak ni Dana cari aje kat bazar
Kan ramadhan esok dah tiba - macam-macam kuih boleh kita nampak

Selamat menyambut ramadhan dan beribadah dgn khusyuk Dana.
Aiyan puasa tak hihi... sahur tengahari adalah ye:)

hainom OKje said...

Samosa pernah le makan tp bukan ghuper tu.....Tapi segala adik beradik karipap mmg le feveret mak.... Sedap eh Dana

aizamia3 said...

Bulan Puasa ni macam2 yang akan kita jumpa Dana.. yang tak pernah kita tahu pun ada dijual.. tinggal nak pilih yang mana berkenan je..

psstt: 30 minit awal tu.. means dapat balik pukul 4 pm.. heaven kan.. ;)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

ros_reeza said...

Tak pernah rasa lagi setakat ni. Kalau ade, nak try jugak