teman2....

Wednesday, June 24, 2015

WW sayur kucai tumis kering

as salam semua kwn2.

salam ramadhan ke 7, kejap je dh nk 10ramadhan kan....

sambungan cite smlm.... kt kampung aku panggil kucaiee... ujung tu sbt ala2 jawa skit

aku suke msk camni je... ini utk sahur pg td... sedap tau utk sapa2 yg tak penah cuba


p/s: huhuhu 29hb nih bos aku kene tukar ke bahagian lain, cmane lah bos baru aku nnti... berdebar menanti yg baru....

11 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik suka makan jemput2 kucai + tauge... :)

wahida said...

harap2 ko dapat bos yang best, yang sporting...

norhidana miswan said...

Kakcik- kakcik biasa msk bwg kucai tuh utk msk dlm jemput2 ke? kalu daun kucai tuh mmg

k Wahida- amin2

Acik Erna said...

Kucai acik tak.pernah masqk camtu dana.biasa masukkan dalam goreng kuey tiaw je

nur anis said...

saya tak pernah makan lauk ni..

norhidana miswan said...

Acik- kucai yg dana maksud kn yg biji putih tuh bkn daun nyer....

Nur Anis- sedap dik... bwg yg putih tuh akak panggil kucai

NEKCIK said...

Oh Dana x ambik daun dia ye....nekcik suka letak kucai dalam mi siam!!!!

aizamia3 said...

daun kucai tu kalau masak kat rumah ai boleh makan dengan senang hati tapi kalau makan dekat kedai, ai akan asingkan baru ai makan..

norhidana miswan said...

Nekcik- amik nekcik tp ni dana cite psl bwg dia tuh daun mmg biasa kite pakai

k Aizamia- ish2 ingat bdk2 je tak mkn syr

Kakzakie said...

Bukan kucailah Dana. Kucai tak ada bawang bhgn bawahnya. Ini lokio. Memang sedap tumis macam ni. Selera kita lebih kurang:)

ros_reeza said...

Awal-awal mesti rasa lain kan bila bos baru sampai.. Tapi bila dah tahu rentak, ok jer ;)