teman2....

Thursday, June 4, 2015

Photo diary

as salam sume kwn2,

selamat hari batik kwn2.... tgh semangat nih kite bt ntry dulu...
kang dh membizi tak dan nk bt ntry nk BW bagai kan...
almaklum esok bos i is cuti, arini pulun lah mana2 yg urgent bg dia sign siap2...


mari kite mengumpul... kali nih dpt periuk lak.... tp nk mengumpul sampai 60 stiker tuh yg jenuh

menu dinner kelmarin... singgang ikan ulam raja ngn sambal belacan kuini

kasi close up sikit.... 

ding dang datang lg.... jajan yg lejen... dr zmn aku tadika lg ada sampai skrg... 

pokok anggur makngah dh berbunga... excited gile masa nih

gambar makngah wassap pagi td... msti dia hepi gile... msti hari2 dia duk belek pokok anggur dia nih

nk bt umah2 pakai kotak kt aiyan lah... hehehe comei pe

10 comments:

mshazadoes said...

ding dang masa dya tadika dah de,lajen sgttt lah kak!

saly said...

Lejen sangat2 ding dang tu..ank2 saly lak skrang kalu gi kedai nampak ni je mmg nak beli..hihi teringat kan zaman kita budak2 dlu

Kakzakie said...

Pokok anggur mak ngah buat kakak teruja samalah Dana
Mak Ngah beli kat nursery mana tu?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Wah..bukan senang nak tanam poko anggur tu. Akhirnya dapat hasil.

norhidana miswan said...

Mshazadoes- itulah time ko tadika akak dh sekolah menengah kot

Saly- betul2 tuh

k Zakie- hehehe dana pun teruja kak... dpt tgk dari jauh jelah kot thru wassap

PMDR- hehehe itulah... sernook rasa

ros_reeza said...

Ding dang.. Teringat memori dedulu.. Hihihi

Qhaifa Nur said...

geramnya tengok buah anggur tuh dana...
lama tak makan ding dang ni...rindunya zaman ituu

cheq da said...

rumah dr tu kotak siap boleh tidur..hihihi

Tie HT said...

Sedapnye singgang
now dah jadi feveret akak
Suka sangat bau lengkuas tu..
Sambal kuinin akak baru buat last week..
Sedap tu..

Ceklat tu dulu akak panggil dendang hehe..
Alhamdulillah bestnya. .menjadi anggur tu
Mintak ada rezeki rasa anggur malaysia nanti
Insha Allah :)

Aida78 said...

salam lama x bersiaran aida ni ha2 windu nk baca blog kawan2.....sedapnya ikan masak singan tu nanti bulan puasamesti meriah menu...