teman2....

Thursday, June 11, 2015

photo diary sebelum Ramadhan

as salam sume kwn2,

selamat hari khamis semua... maaf yek smlm diam tanpa bahasa... smlm aku cuti rehat, aiyan ada appointment echo kt HKL, sbb  selalu makan masa lama jgk itu yg aku amik cuti rehat je.  
Alhamdulillah semuanya ok, next appoitment disember 2016.

Mari kite cite kisah minggu lps n minggu nih yg mana yg tak sempat di kongsi kan yek kwn2.




jumaat lps, aku bt pulut kuning ngn rendang ayam kt opis... terkenang genap setahun aiyan lps operation kt IJN


dh setahun dh... tarikh thn lps 4 jun 2014 dia operate kt IJN, hrp aiyan makin sihat n sihat....
sampai skrg aku fobia nk duk hospital


ni cite jumaat ptg pas balik keje, seminggu sekali aku bwk dia singgah kedai time balik keje...
gini gaya dia kene denda sbb comot

merenung masa dpn.... yelah dh abis sekerim magnum 2 ketui gini lah rupenyer

bile mls nk pakai brooch banyak2... aku lbh selesa pakai clip brooch gini... simple n kemas

Kwn2 opis aku ramai yg join pertandingan simfoni seni.... ni masa rehearsal... dptlah aku tgk persembahan bff sendiri


p/s: minggu dpn dh mula puasa, persiapan diri n family dh setel belum kwn2?

5 comments:

mshazadoes said...

akak brooch tu menawan lah :P

Acik Erna said...

Kena denda sebab comot ye ayyan..rilek je muka dia he he

nur anis said...

hishhh...comotnya aiyan..hehe.. semoga aiyan terus sihat dan sihat ye kak.

norhidana miswan said...

Mshazadies- kann.... rm28 je

Acik Erna- heheheh muke dh biasa kene denda

Nur Anis- hehehe amin2 tq dik

Diana Din said...

semoga Aiyan terus sihat hendaknya..